![]() |
Ol' Dirty Bastard overleden in opnamestudio.
De rapper Ol' Dirty Bastard (ODB), lid van de Wu-Tang Clan is overleden, hij zou maandag 36 worden.
http://www.blackwebportal.com/wire_i...db_wutang.jpeg http://www.cnn.com/2004/SHOWBIZ/Musi....ap/index.html RIP :( |
De muziek vond ik niks, maar goed, mensen die jong sterven is bijna altijd erg. RIP
|
the good die young
|
:eek: Klooooooooooooooooooooooote.
|
net voor zn verjaardag :/ :( RIP
|
fucked up..Maar die kerel was ook niet helemaal kosjer bezig :(
R.I.P. |
Ik geloof idd niet dat hij helemaal gezond was. Hij was gewoon ook plotseling ingestort in de studio, waarschijnlijk was zijn lichaam al zodanig beschadigd van de slechte middelen die hij had ingenomen, dat hij fysiek gewoon op was.
Ookal leef je niet erg gezond, 35 is te vroeg. :( Een laatste Wu-Tang Clan reünie album zal er nu al helemaal niet meer in zitten. :( Gelukkig heb ik die "Greatest Hits" nu al wel. :) |
sjow.
ja. ah. er zit een haartje in mijn oog |
zag het ja, zonde
|
:(
waarom hij en niet gerard Jolink(als er toch iemand moet) |
Citaat:
:D |
:| :(
|
lekker onverwachts ook weer op zich best wel :s was geen groot fan ofzo, maar toch...zo jong is nooit leuk
|
ach rip idd. Wu-Tang Clan mocht k meestal wel.
|
Pfff, dat is echt jong.
|
jong :(
|
Jong? Hij is iets minder dan 9 jaar te laat om een echte legende te worden.
|
echte mannen gaan op hun 26e dood.....;)
|
Citaat:
|
Hou niet echt van die muziek... en bovendien is hij het zelf schuld (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Who fucking cares, er gaan dagelijks zoveel negers dood
|
tja ik vond hem de enige colle wu tang aap
jammerlijk voor hem maar hij had waarschijnlijk gewoon te veel crack cocaine gerookt |
vieze vent
achja, shit happens, liever hij dan ik! ;) |
Hij scheen wel 13 kinderen te hebben.
bij evenzoveel vrouwen :o |
jong dus das altijd wel jammer
|
Een echte rapper wordt op z'n minst doodgeschoten....dit kan echt niet voor een zichzelf een beetje respecterende ganstah.
maar goed toch zonde enzo |
Nu heb ik echt spijt dat ik niet naar het optreden ben gegaan van Wu-Tang Clan een paar maanden geleden...
Ik had ODB nog wel rappend willen zien. Jammer dat je nu nooit meer naar een optreden van Wu-Tang Clan (8 leden toch?) kan, ODB blijft een gemis. R.I.V. |
ah verrot zeg:(
maar achja ik heb de wutang toch al eens live gezien:) |
Hij was toch een Dirty Bastard
HA HA HA HA HA ha ah AH AH AHFNAHA HA HA HAF HFW OQ AH AHE Fks gSF HJSOM SF *Stikt van het lachen* J AHA A H AH |
jammer
ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
aaja
|
Ja hij was idd veel aan de drugs, maar als je op je 35e dood gaat is dat gewoon op veel te jonge leeftijd. Tja mss zijn eigen schuld, maar ik toch heb ik erg veel respect voor deze man.
Stomme grappen maak je maar in het "onzin" forum trouwens. |
Citaat:
Ik blijf erbij dat ie 8 jaar en 11 maanden te laat dood is gegaan. |
Ik kende hem niet persoonlijk en zijn muziek deed me niets. Dus kan ik je vertellen dat het me barweinig kan schelen.
|
ja, wat hij^ zegt. Tis zielig voor z'n 13 kinderen en z'n familie/vrienden, maar meer ook niet.
|
Citaat:
"Kees, ik moet je wat vertellen. Je vader is overleden" - "Papa? Wie is dat dan?" "Nou, weet je nog dat ik die man op TV aanwees..." |
is dat niet die kerel met al die goude tanden :D
|
ja die dooie
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
:D |
wu tang is dus toch niet zo forever..
sneu. |
ah :(
zonder odb is wu-tang geen wu-tang |
John Balance is ook dood ;)
hmm.. theo wie? |
Hij was toch voor een dubbeltje geboren, dat betekent dat je vals hebt gespeeld als je miljoenen hebt dus het is terecht dat Odin hem heeft meegenomen als afwasser in het Valhalla.
|
waarom reageren mensen als het ze toch niet boeit :rolleyes:
klote, r.i.p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |