![]() |
Wat is voor jou de definitie, van geluk?
:)
|
geld
|
De overgave aan god :)
|
Geluk?
Dat bestaat niet. |
Geluk? Het moment van het ultieme gevoel dat je de wereld in je eentje aan kan.
Helaas komt het niet zo heel vaak voor. ;) |
Dan zal Bush gelukkig moeten zijn :confused:
|
Het is oprecht in god geloven :)
|
Jij kan op twee manieren gelukkig zijn :eek:
|
rijk, beroemd en gewild bij alle vrouwen :p
|
Citaat:
|
De dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uitzondering op de regel. |
Dat vrolijkevlinders topics door Balance gesloten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: wederzijdse verliefdheid (natuurlijk) en goed zijn in wat je leuk vindt en daarvoor erkenning krijgen van anderen. |
'S middags wakker worden in de armen van een leukje, met de zon door je gordijnen en "Sunrise" van Norah Jones aan.
|
:p
|
Ik ga toch maar voor seks :P
|
geld én sex
|
Geluk is een illusie die onstaat door een teveel aan alcohol.
|
Een unban van Machiavelli. :(
Oh, en veel geld natuurlijk. |
Citaat:
|
Waarom issie geband dan? :s
|
Wederzijdse liefde/vriendschap (als in: vrienden, familie, geliefde)
|
Wat een overbodige komma in de topictitiel :nono:
|
Citaat:
|
Heb je meneer 'ik-antwoord-nooit-in-m'n-eigen-topics-maar-ik-plaats-gewoon-een-smilie' ook weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het tegenovergestelde van hoe ik me nu voel.
|
poep in de schoen van je broertje doen met sinterklaas....
|
Geluk is samen zijn met jouw favoriete collega :o
|
Niet ongelukkig zijn.
|
Een goed gevuld glas bier en Grieks eten erbij.
Edit: that is: een vleesschotel, wijnbladeren met rijst, pittige koftaballetjes en een Griekse salade. |
Dat bestaat niet.
|
Citaat:
|
Geen idee of dat metze is.
|
Dat gaat je niks aan.
|
Citaat:
|
aarbeien milk shake
|
Citaat:
De koftaballetjes, wellicht? |
Iets nieuws en verassends ontdekken; de plezierige rilling die door je heen schiet als de grondvesten van je referentiekader iets verschuift.
Offtopic: (kan me voorstellen dat fundamentalisten dat gevoel met afschuw ervaren, en het met alle macht proberen tegen te houden - daarom zijn godsdiensten en rigide geloofstelsels ook zo drastisch gevaarlijk voor de toekomst van deze wereld. als biologische organismen bevinden we ons immers in een dynamische toestand.) |
geluk, is als ik mijn beroep kan doen, wanneer ik in een orkest bezig ben, of met mijn vrienden wat leuks kan doen.
geluk, is een goed gevoel, en al helemaal wanneer ik het kan delen met mijn vrienden |
Ik kan het eigenlijk niet definiëren. Het is een gevoel die ik dan heb en dat kan ik niet omschrijven.
|
Citaat:
|
Geluk zit hem in kleine dingetje, je kan helemaal gelukkig zijn als je in de lente de eerste vlinder ziet vliegen of de knopjes aan de planten waar mooi bloemen uit zullen groeien. Maar geluk kan ook zijn gezelligheid met een geliefde, een film kijken die bij bijde in de smaak valt. Een teder/lief woordje op je verrotte dag.
Dat zijn allemaal kleine gelukjes. |
Citaat:
|
Geluk is een vriendin hebben waar je op kunt bouwen. Helaas ben ik er te nonchalant mee omgegaan waardoor ik nu niets heb. Live and learn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |