![]() |
intelligentieniveau scholieren
Ik ben geschokt.
Als ik de topics afga, begin ik me serieus af te vragen of dit niet een forum voor geestelijk gehandicapten is. Er is echt niks zinnigs te vinden. Zelf als ik de topic "De grote discussie" open, in de hoop iets te vinden over, je raad het al, iets zinnigs, vind ik niks dan verbijstering. (is zwart een kleur?) Ik vraag me af of de kantine ondertussen niet een verlenging is geworden van onzin. En ik vind het jammer dat hier zoveel geestelijk afval wordt gedumpt waardoor mensen die echt iets te melden hebben het nut niet meer inzien om iets te posten. |
Krijgen we dit weer.
Gelukkig is dit wel zinnig :rolleyes: |
Ga toch gauw een leven zoeken :rolleyes:
|
Ik ben al bezig.
Je had het niet tegen mij? Nee, kut. |
waarom zit jij uberhaupt op een forum voor scholieren :eek: :eek: ga jij je eerst dat maar eens afvragen
|
Citaat:
|
Iemand van 20+ die op een scholierenforum zit is bij voorbaat al kansloos en spoort niet helemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens, waarom heeft iemand van 22 jaar een nickname 'vrolijkevlinder'
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan mag ik nog een aantal jaartjes :) |
Citaat:
wordt :P |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is indeed eerste keer in 2 jaar dat ik weer's kijk. Benieuwd of hier nog mensen zaten die ik ken. Maar goed, blijkt dat ik het behoorlijk kansloos is geworden. |
zelfs met taalfouten is makelville nogal altijd de gaafste van het forum :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze vrolijkevlinder moet terug naar school
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CEWL :rolleyes: |
ja want ik ben een kantine ganger en die zijn niet intelligent :o
|
Citaat:
|
langer dan jij :o
|
Citaat:
|
Dit topic draagt natuurlijk niet veel toe aan dat niveau.
Kijk eens op Beleidszaken en vindt daar een topic met hetzelfde onderwerp. Overigens is DK voor een groot deel bedoeld voor vermaak. Uiteraard moet het niet helemaal een Onzingedeelte worden, maar het hoeft ook weer niet te lijken op deelfora als Religie en Psychologie waar wél inhoudelijke discussies worden gehouden. En gezien het feit dat jij al een tijdje rondloopt op dit forum, denk ik dat je toch wel weet dat er meer is dan DK. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |