![]() |
Er #3
Vorige topic is dicht, dus een nieuwe. Ik had niet eens door dat hij dicht was :o Goed, en nu verder met ER :)
Oude topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=853096 Even mijn reply gequote: Citaat:
Ben wel benieuwt wat er in die brief staat. De volgende aflevering heet volgens de gids 'Dear Abby', dus het zal dan vast wel behoorlijk aan bod komen. Ik ben benieuwt en hoop dat ik optijd thuis ben (stomme tentamens (n) ) |
ER moet gewoon terug naar een uur of elf 's avonds, op Nederland 1 (y) Dan ben ik er veel meer voor in de stemming dan om half 9 :p
|
http://www.vidiot.com/ER/images/ER-Cast-2002-01.jpg
Misschien brengt dit wat emoties los bij de mensen. ;) |
Ik heb de aflevering van vrijdag net pas gezien, maar mijn broertje had het al verklapt :mad:
En ik heb het vorige week gemist, nog iets substantieels gebeurt? |
Ik heb echt belachelijk veel ER gemist de laatste tijd :o
Meestal ben ik er niet rond die tijd, en dan neemt mijn moeder het voor me op, maar als ik het dan wil kijken, blijkt ze hem aan iemand anders uitgeleend te hebben en voor ik het weet heeft ze er alweer iets nieuws overheen genomen :s |
jeetje alweer een nieuw topic!
tja nog ff over die brief! ik weet t weer, hij gaf idd luca op t einde een brief. sorry! |
Ik heb de aflevering net pas gekeken, de videorecorder had zowaar eens gedaan wat ie moest doen. Mijn aardrijkskundelerares had bijna alles verklapt :eek:, maar ik kon nog net zeggen dat ik het nog niet gezien had.
Heftige aflevering wel, ben blij dat Kovac nog leeft. Ben benieuwd hoe lang Carter nog daar blijft, hij hoort daar niet. Kovac wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha vijf nieuwe reacties op vijf leuke topics en allemaal van jou :D
We volgen echt teveel dezelfde series. |
haha, cool he :D
vanaaf is duidelijk onze avond, en vrijdag ook! |
het is weer vrijdag!!! (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, heb ik volgende week natuurlijk wel een extra leuk weekend, met dubbel ER voor mij :p. |
Eindelijk heeft een van hen het dan uitgemaakt. Ik vond het een leuke aflevering, wat een bijdehante co-assistenten of wat het dan ook waren zeg :) .
|
Ik vond het best zielig....
Arme Abby... Gun haar zoveel geluk en ze heeft alleen maar ellende... |
Ja dat is waar. Het is altijd maar ellende, is het niet met dr broer, is het wel met dr moeder of in de liefde..
|
Ik heb medelijden met Romano.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Coop was echt cool.
|
What is thát?
That is human blood. AAAAAAAAAAHHH!!! :D |
Die arme kinders.
|
Citaat:
Mja, mijn vader kijkt het al sinds ik me kan herinneren, dus misschien vandaar. Is Carter nu echt weg uit de serie? :( |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op net 5 was er ook zo eentje, maar die vond ik idd minder.
Ik vind die gozer met mijn armpje wel grappig, beetje een drifkikkertje. |
Citaat:
|
Pas vandaag gezien. Stomme kneus die een bommelding had gegeven op Utrecht centraal. aar gelukkig wou mijn broertje de video wel aanzetten (y)
Mooie aflevering toch. Wel zielig voor abby. Was het al maar weer vrijdag. |
Citaat:
|
oeee vandaag gezien :d wilde eigenlijk slapen maar MOEST eerst ER kijken :D :D :D
vond abby wel beetje sielig :s alles ging mis :( zie me zelf ook al zo rond lopen :S |
Zielige aflevering inderdaad :( Abby die steeds wordt afgesnauwd door Susan.
Die studenten waren grappig, Coop met zn additude tegen Romano (y) Ik had het al een heeeele tijd niet gezien, maar dat Romano zn arm kwijt was geraakt is toch al best lang geleden? En ik dacht dat Abby aan het studeren was voor dokter :o |
Citaat:
|
zo ik heb m vannacht om 2 uur ook gekeken haha
zielig voor abby, die werd volgens mij echt helemaal gek van al die mensen joh! wel stom dat iedereen die brief gewoon leest... :nono: dat met 'human blood' was :cool: nou dr. corday heeft dus een nieuwe dokter aan de haak geslagen :) zin in de volgende epi! |
Ik vond het niet echt een leuke aflevering. En dat nieuwe meisje heeft voor de tweede keer bijna iemand dood gemaakt jeetje hoe dom.
|
Ik vond het stukje dat Abby in het loket zat ook erg grappig... gaf een goed beeld van alle hectiek in County
Wel stom dat Carter er nu uit is :( trouwens Nathan komt wel veel minder in beeld, ik vind hem wel lief en een goede dokter. |
Citaat:
wie is nathan? is dat die dokter waarmee corday mee wegging? |
Komt Carter nu niet meer terug dan?
|
weet ik eigenlijk ook niet...
|
Citaat:
|
Aw shit, dan is de oude crew echt helemaal weg :(
|
Citaat:
|