![]() |
rode vlekken
Ik heb altijd na het douchen (en zwemmen) last van een soort van rode vlekken, op mijn buik en rug. Erg is dat niet want ze gaan vanzelf weer weg :) maar toch.
Weet er iemand wat het is en of je er iets tegen kan doen? |
Doorbloeding van de huid door de warmte?!
|
Citaat:
|
Ja dat zal het dan zijn.
Maar ik vind het toch vreemd want vroeger had ik dat helemaal niet. En veel andere mensen hebben er ook geen last van... |
Of het valt je nu pas op. En ieder mens is anders; ik heb altijd (nee, niet waar, hoewel het me inmiddels niet echt mee opvalt) enorme rode vlekken, vaak met een paarse rand erom en de rest van de huid wit. Gewoon van de warmte. Niets boeiends :)
|
jah.. heb ik ook op mijn benen en voeten tijdens en na het douchen.. van de warmte.. trekt wel weg jah
|
dat heb ik ook na douche en ook na het fietse, alleen jeukt het bij mij ook nog is wel irritant maar na paar minuutjes wel weer weg
|
heb ik ook, als ik erg warm douche, op mijn buik benen en voeten, maar t gaat heel snel weg, dusja, k zit er niet mee :)
|
Na het zwemmen had ik rode vlekken. Als je van de sprinkplank afdonderde, kon het water heel hard zijn tegen je buik en rug aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |