![]() |
[Counterstrike]
Yo,
ik heb hier nog ff een gekopieerde versie van counter strike liggen, en natuurlijk zonder key.! Nou heb ik al even gezocht op google en scholieren, maar ik vind er nou geen, zelfs geen key gen. Heeft iemand nog een cd key voor me die hij niet gebruikt en alleszins niet is geregistreerd bij steam? Thx |
Kerel, als ik wist hoe zo'n key er uit zag dan had ik er hier 1tje voor je geplaatst :D
|
He? een sleutel? :confused:
|
Pleur op. Of koop het spel of ga wat anders spelen en mocht je er geen geld voor hebben ga werken.
|
welke idioot heeft nou een cs cdkey zonder t via steam te spelen... koop m gewoon ofzo :confused:
|
OMFG U N00BZ0R Ur n0t 1337, koop hem in de winkel, nog 5 of 10 euro.
|
*sigh*
|
Citaat:
zullen we allemaal een beetje zoeken? |
n00b :rolleyes:
|
Kopen is ook riskant omdat vele nieuwe serials al gebruikt zijn door 1337 h4x0rz. Oftewel: CS is voor n00bs, DooM roeleert de pan uit.
|
Amen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey alsjeblieft zeg ik heb counterstrike geïnstalleerd met een key van een vriend van me! dus ik kan spelen als hij er niet op speelt. Maar om steam te gebruiken heb ik een andere key nodig want m'n vriend heeft hem al geregistreerd! en met steam kan je niet 2 x dezelfde key gebruiken. Dus help me aub ff, als ik hem nieuw koop betaal ik ongeveer 30 euro!! sorry hoor maar ik heb het liever als iemand van op dit forum vriendelijk genoeg is om de zijne te geven.!!!
|
Ook al had ik een goed werkende key, dan zou ik hem zelf gebruiken, gelukkig heb dat ik nu 1.6 heb zonder key.
|
Citaat:
|
Oeh, een stakker op scholieren... :|
*pakt chips en cola en watched de bitch-fight :cool: |
Hahaha
Hoelang zal het nu duren voor het slotje er is? :D |
Hm cola op... bier anyone?
|
half life kost 10 euro lekker ding van me
|
Citaat:
|
maar hij kan dan de CD-key overkopen van z'n 'vriend' voor maar een kleine 30 Euro! Deal naar wij dachten... :rolleyes: .
|
Dat die gozer zo gek is z'n key te geven. Wil je gamen zit die stakker erop. Voor je het weet staat die key ergens op 't net.
|
whahaha
zoek beter come on, e zijn duizenden gen's bij source wel pack 5 instelen btw anders kom je nog nergens binnen |
2647-23670-6086
|
13 x 3
|
er zijn er duizenden online, en die zijn allemaal al in gebruik:P
|
technamelie, thx man,
ik negeer gewoon even het commentaar van de anderen (n) Nou mag er idd een slotje op :D Thx |
Denk je nou echt dat er iemand zo gek is om hier z'n half life key neer te zetten zodat een ander ermee kan spelen? koop m toch gewoon maar dat is zeker te moeilijk.
|
|
Citaat:
|
1337-h4x0r-n00b
|
Waarom zit hier nog geen fucking slot op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat hangt ervanaf hoelang je een dansje doet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb trouwens een probleem met verbinding krijgen met de master game server, ofzo :confused:
|
source of normaal?
|
Et Games-forum word wel lekker onderhouden zie ik! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: