![]() |
stom leven
een leven zoals ik
een leven zoals jij een leven zoals dat van een ander bekeken van opzij ik ben gewoon geen voorstander ervaar het niet of wil het niet ik stik nog liever en zal daarvoor zeker mijn best doen nu ----------------------------------------------- tot in de hemel of wat dan ook |
*knuf* Hoop dat dit niet van vanavond is, 't ging wel redelijk toch?
'k vind et stukje 'bekeken van opzij' 't mooist, dat loopt, valt precies op z'n plek daar waar het staat. |
dis van vanavond ja :(
Ratsja heeft er geen zin meer in. Echt niet leuk, want ik moet hem nog ontmoeten in het echt en zit nog ff in Amerika. |
de kaarten zijn geschud
mijn laatste woorden nu gemeld geschreven in dit schrift onder kaarslicht druppend van vet zacht geschreven deze keiharde daad waarbij mijn woord nu is toegevoed vaarwel |
ik ben niks waard
ook nooit geweest alleen leed dat telt net als mijn dagen naar het eind voel het naderen zelfs tikken s t i l |
soms is mijn ziel vroom van verlangen
en voelt een dankbare zang van klanken spelen tranen van verdriet klaterend mijn onbezongen levenslied |
tijd is alles
zelfs de essentie van de ziel |
mijn les
was het slechts een generale repetitie of is mijn wijsheid eerlijkheid |
ogen van tegenover
mijn zolderkamerraam ze staren me aan met vocht en vuil bestreken haar schijfvlak is niet meer dan een met inkt bestreken portret |
hou op hou op HOU OP !
dit wordt teveel van het goede :p |
wil je niet meer bij me zijn
mij niet meer steunen of er even voor me zijn laat je mij nu achter met deze leegte het duurt zo lang en doet pijn ik geef me over jij zal er niet meer voor me zijn |
geen liefde zonder handlanger
maar een wereld zonder jou |
daar effende zachtoker
als versierde myriaden een gehalte zo wondervol met leven langs een avondmist en schraal van ochtendnevel of imposant een belevingswereld die ik enkel in mijn dromen ervaar |
*wordt gek*
|
Niet leuk om te lezen :mad:
Damn :( Hang in there kafmees :p Dat moet! Alsjeblieft? XXXX Fan |
doldwaze uitspattingen van mij
sorry |
mjah en veel...wat dacht je?
Ik geef mezelf veel reply's? Damn...hoe onoverzichtelijk zo :o |
Citaat:
mag maar 2 topics openen en zijn geen replies |
Citaat:
Citaat: