![]() |
Korfbal: wat vind je er nu echt van?
Hoi, ik heb een paar vragen voor jullie:
1. Wat vind je van korfbal? 2. Wat is je grootste vooroordeel over korfbal? 3. Op welke korfbalvraag zou je nog wel eens antwoord willen? Alvast bedankt voor het antwoorden! |
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=korfbal
1. Niet leuk om te spelen, dribbelen is geweldig :p 2. :rolleyes: wat wil je horen? De jongens zijn homo's ze douchen (niet) samen. 3. Geen enkele. |
In een woord: Vreselijk!
|
Citaat:
2.tssss stelletje mislukte basketbal-homo's 3.is het gemengde douchen in de zaal net zo lekker als 'buiten'? Zoals de link al aangeeft, hier liepen al een stuk of wat topics over....... |
He mensen, negatieve reacties mogen niet gegeven op korfbal.
Dat weten jullie toch wel? Straks worden ze weer boos. |
Citaat:
Er zijn ook vaak mensen die onnodig dom reageren op korfbal... |
Citaat:
Ik zeg trouwens niks meer dan wat ik tot nu toe gezegt heb in deze topic. |
Niet weer? :(
|
Tsja.... wat zal ik hier is over zeggen :D
ik vind dat je hier eiglijk gewoon geen discussie over kan hebben.... je vind nou eenmaal iets leuk of je vind het niet leuk.... Ik zelf speel ook korfbal, maar ik snap wel waarom mensen het saai vinden om naar te kijken....ik vind bijvoorbeeld handbal ook saai om naar te kijken....want het is gewoon mijn sport niet, maar om nou meteen te zeggen van het is voor mietjes en het is saai en stom en blablabla vind ik dan weer egt nergens op slaan.... gun gewoon iedereen zijn eigen lolletje, en laat diegene in zijn waarde omdat jij korfbal nou toevallig niet leuk vind hoef je het tog meteen de grond in te trappen ?! zo dit was mijn zegje kommaar weer op met al het tegen commentaar ! :P |
Citaat:
|
:D *trots* :D
|
Citaat:
2. heb geen vooroordelen eigenlijk :rolleyes: 3. waar slaat dat vage op dat je niet mag scoren als je tegen zo'n hand staat :s dat je tegenstander zijn hand ophoud? |
Citaat:
|
wat toevallig dat ik dit topic zie staan..
wij hebben vandaag gekorfbald met gym.. weer een blok ! en we moesten een of andere doorloopsprong ofzo doen.. en in mijn klas zitten sowieso 2 jongens op korfbal.. en die deden het voor enzo.. en het zag er wel heel erg gay uit ! dat huppeltje :eek: Maar verder .. het spel op zich.. speelt wel lekker door.. en het is wel leuk voor een keer.. |
Citaat:
huppeltje hoort niet :nono: |
Citaat:
|
I'm too hip for korfball :D...ik vind het niet zoveel aan, beetje gooien en dan maar afwachten of die d'r in gaat, basketbal is stukken beter! :)
|
1. Wat vind je van korfbal?
2. Wat is je grootste vooroordeel over korfbal? 3. Op welke korfbalvraag zou je nog wel eens antwoord willen? 1. Ik ben een basketballer, dus je kan mijn antwoord al een beetje raden.. korfbal is echt een belachelijke sport, de regels slaan nergens op en elke mongool kan het spelletje spelen. 2. Dat korfbal alleen voor enorme nerds is, die zijn gefaald in het basketbal. 3. Waarom mag elkaar in godsnaam niet aanraken??? Waarom mag je in godsnaam niet meer schieten als iemand zn hand opheft???? |
echt zo'n heaumeau sport
|
1 Slappe sport. Ik mis het fysieke element. Net zoals in honkbal of volleybal (hoewel ik volleybal weer wel heel leuk vind om te doen)
2 Dat je bij korfbal gemeng zou douchen. Klopt toch niet? (hoorde ik van mn moeder, die jarenlang gekorfbald heeft) 3 Vinden jullie het niet vervelend om steeds maar weer uitgelachen te worden door handballers? |
Citaat:
2. Dat het leuk zou kunnen zijn 3. geen |
Citaat:
xxx Lo0lly |
Citaat:
2. dat het een mietjes sport is. ff wat voorbellden dat het niet klopt - speler met 2 gebroken polzen van het veld - speler die werd ofgevoort met de ambulanze - dik wijf met dr buik tegen je aan 3. wat is jou favo korfbal speler? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoezoow uitgelachen, mijn teamgenoten zeggen allemaal dat ze korfbal niet leuk vinden en dat ze er af gaan maar ik vind het juist super en ik gaa ook niet twijfelen ook al hoor ik van mensen dat het stom is. |
Tja.. ik kwam er laatst achter dat twee bekenden van mij korfballen. Het deed ze niet stijgen in aanzien iig. Ik heb echt geprobeerd goed te luisteren en er open voor te staan, maar ik kan er gewoon niets anders van maken dan dat het een sport is voor gereformeerden en dat je er niet vrijwillig voor kiest. Die sokken ook. :( En die kleurige shirts.. ga ff met je tijd mee ofzo.
|
doet me denken aan vroegah toen ik nog een hummeltje was en bij Oranje-wit speelde
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |