Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Niet weten wat ze van me denkt.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1013083)

Jones 14-11-2004 16:43

Niet weten wat ze van me denkt..

Niet verwacht dat ik hier snel iets neer zou zetten maar ok.

4 jaar geleden had ik een hele goede vriend met een klein leuk zusje. Ik was toen 16 en zij 14, nooit veel aandacht aan besteed want het is toch het zusje van. 4 jaar later is het zusje heel erg leuk geworden en woont ze inmiddels op kamers in Groningen. Vriend en ik zijn uit elkaar gegroeid dus dat is niet meer van belang.
Nu is zij eigenlijk al weken een beetje aan het zeuren dat ik een keer langs moet komen. Ik studeer in Delft dus dat betekend dat ik dan ook meteen blijf slapen. Als we met elkaar omgaan dan is dat gewoon vriendschappelijk en we hebben ook nooit eerder gezoend ofzo.
Hoe weet ik nou of er iets achter die uitnodiging zit of dat het gewoon vriendschappelijk is bedoeld van haar kant? Of moet ik er maar gewoon op in gaan en vanzelf zien wat haar bedoeling is? Zou jij zelf snel een jongen uitnodigen die je al vrij lang heel oppervlakkig kent of niet?

Maak er maar wat van :)

nare man 14-11-2004 16:44

Je moet er gewoon heen gaan en niet proberen te achterhalen wat zij met die uitnodiging bedoelt. Je gaat er gewoon naartoe, maakt het gezellig en als zij meer wil dan merk je dat vanzelf. Ga er nou niet naartoe met zo'n instelling dat je iets moet klaarmaken, want dan ben je geen fijn gezelschap voor haar. Niet alle meisjes die jou uitnodigen om te blijven slapen op hun studentenkamer willen meteen iets van je. :)

waves 14-11-2004 16:46

Citaat:

nare man schreef op 14-11-2004 @ 17:44 :
Je moet er gewoon heen gaan en niet proberen te achterhalen wat zij met die uitnodiging bedoelt. Je gaat er gewoon naartoe, maakt het gezellig en als zij meer wil dan merk je dat vanzelf. Ga er nou niet naartoe met zo'n instelling dat je iets moet klaarmaken, want dan ben je geen fijn gezelschap voor haar. Niet alle meisjes die jou uitnodigen om te blijven slapen op hun studentenkamer willen meteen iets van je. :)

Gauloises 14-11-2004 16:48

Ik snap het probleem eigenlijk niet.

Smartie 14-11-2004 16:53

Citaat:

Gauloises schreef op 14-11-2004 @ 17:48 :
Ik snap het probleem eigenlijk niet.
Hij wilt weten of hij gevraagd is voor keiharde seks of voor ene gezellig avondje als vrienden.

Kort gezegd.

Jones 14-11-2004 16:57

Daar komt het inderdaad op neer :) Ik weet dat ik natuurlijk niks moet verwachten en er gewoon heen moet gaan en het gezellig hebben. Maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze denkt..

nare man 14-11-2004 17:00

Je kunt niet in haar hoofd kijken, dus de beste manier is gewoon daarnaartoe te gaan en te kijken hoe ze zich gedraagt, he :)

Jones 14-11-2004 17:02

Serieus? Damn, ik wou via dit forum proberen om toch in der hoofd te kijken. ;)

filia dei 14-11-2004 17:42

haha, ach... als je er persee wil achterkomen kan je 't vragen... gewoon een uur voordat je komt effe opbellen: "zeg ik ben me tas aan het inpakken zal ik condooms meebrengen?"

Maarjah... als ze er niets achter bedoelt sta je wel voor lul dan :p

conclussie: ga gewoon een beetje plezier maken daar...zoals iedereen hierboven zegt.

Gauloises 14-11-2004 17:47

Citaat:

Smartie schreef op 14-11-2004 @ 17:53 :
Hij wilt weten of hij gevraagd is voor keiharde seks of voor ene gezellig avondje als vrienden.

Kort gezegd.

Allebei leuk toch, dus wat is het probleem?

per piacere 14-11-2004 17:52

waarschijnlijk wil ze je gewoon zien omdat ze je nog herinnert van lang geleden, kijken of je een leuke jongen bent en je dan versieren

Mr.Oizo 14-11-2004 21:11

Het haar gewoon vragen zonder er langs te gaan of er langs gaan en het proberen te achterhalen.

stout! 15-11-2004 09:49

Ik denk dat ze je wil laten zien hoe leuk ze geworden is.

BrunetJuh 15-11-2004 12:42

gewoon naartoe gaan, dan merk je het vanzelf ;)

ikbenLINDA 15-11-2004 12:51

geloof mij, ze wil je. ze zal het waarschijnlijk alleen zo laten lijken alsof jij degene bent die haar moet versieren. maar ze wil je :p

bertbart 15-11-2004 14:32

jeetje wat een sletje zeg, ze nodigt je zomaar uit om te blijven slapen :rolleyes:

Maroon 15-11-2004 15:27

Langsgaan, condooms meenemen, haar versieren, zien hoe het loopt. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.