Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Niet weten wat ze van me denkt.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1013083)

Jones 14-11-2004 16:43

Niet weten wat ze van me denkt..

Niet verwacht dat ik hier snel iets neer zou zetten maar ok.

4 jaar geleden had ik een hele goede vriend met een klein leuk zusje. Ik was toen 16 en zij 14, nooit veel aandacht aan besteed want het is toch het zusje van. 4 jaar later is het zusje heel erg leuk geworden en woont ze inmiddels op kamers in Groningen. Vriend en ik zijn uit elkaar gegroeid dus dat is niet meer van belang.
Nu is zij eigenlijk al weken een beetje aan het zeuren dat ik een keer langs moet komen. Ik studeer in Delft dus dat betekend dat ik dan ook meteen blijf slapen. Als we met elkaar omgaan dan is dat gewoon vriendschappelijk en we hebben ook nooit eerder gezoend ofzo.
Hoe weet ik nou of er iets achter die uitnodiging zit of dat het gewoon vriendschappelijk is bedoeld van haar kant? Of moet ik er maar gewoon op in gaan en vanzelf zien wat haar bedoeling is? Zou jij zelf snel een jongen uitnodigen die je al vrij lang heel oppervlakkig kent of niet?

Maak er maar wat van :)

nare man 14-11-2004 16:44

Je moet er gewoon heen gaan en niet proberen te achterhalen wat zij met die uitnodiging bedoelt. Je gaat er gewoon naartoe, maakt het gezellig en als zij meer wil dan merk je dat vanzelf. Ga er nou niet naartoe met zo'n instelling dat je iets moet klaarmaken, want dan ben je geen fijn gezelschap voor haar. Niet alle meisjes die jou uitnodigen om te blijven slapen op hun studentenkamer willen meteen iets van je. :)

waves 14-11-2004 16:46

Citaat:

nare man schreef op 14-11-2004 @ 17:44 :