![]() |
Waarom gaan meisjes altijd met 2 naar het toilet?
Mischien is het je al opgevallen dat de meeste meisjes dat doen, maar waarom toch? :confused:
Ik denk niet dat ze met 2 ofzo op 1 wc gaan :p , maar ze gaan meestal toch met 2 naar het toilet. :s Dus meiden, waarom doen jullie dat? :) |
Tja als je t dan over de kroeg hebt. Dan ga ik altijd even met een vriendin om onderweg naar de wc eens goed rond te kieken... Maar tis natuurlijk ook heel gezellig (make upje lenen enz.)
|
Nou, thuis ga ik alleen hoor. (y)
Maar ergens anders... Och, je loopt toch ook met zijn tweeën naar het koffieapparaat na het college. Nee, die kun je ook niet met zijn tweeën tegelijk gebruiken, maar je bent gewoon samen dan zeg maar... :confused: |
als de deur dan niet goed sluit kan er iemand voor gaan staan :cool:
|
Zodat mannen zich de rest van hun leven kunnen afvragen wat wij in godsnaam samen op die plee doen :evil:
En serieus; gewoon. Voor de gezelligheid. Waarom apart als je ook samen kunt gaan en gewoon verder kunt kletsen? Er is altijd wel iemand die de wc ook nuttig kan gebruiken. En verder ga ik mee met miro (y) In haar mening, bedoel ik. |
ik ben revolutionair
ik ga altijd alleen naar het toilet |
dat is een van de grote raadsels des levens.
|
Omdat het gezellig is en je daar goed kan roddelen (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb ik toch een enorme hekel aan vrouwen/meisje (y) :cool: |
Citaat:
|
Daar heb ik nou pas nog een boek over gelezen (genaamd, waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen). Het heeft te maken met de evolutietheorie. Vroeger gingen de mannen altijd jagen (moesten daarbij dus stil zijn om de dieren niet weg te jagen, en hadden ruimtelijk inzicht nodig) en bleven de vrouwen thuis om op de kinderen te letten en het eten klaar te maken enzo. Zij moesten dus veel sociale contacten onderhouden. Het "met z'n tweeen naar de wc gaan" is daar dus gewoon het vervolg op...
|
Citaat:
O en omdat mannen geen twee dingen tegelijkertijd doen, dus pissen en praten wordt hem niet. En omdat mannen sneller klaar zijn omdat die geen kleding recht trekken, geen tieten goed doen, geen make-up bijwerken en geen haar borstelen. |
ik blijf erbij dat vrouwen onbegrijpelijke wezens zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, slot! :p :p
|
Citaat:
:eek: :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, wat een origineeele vraag.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even hun neus poederen alla pulp fiction ;)
|
alleen vinden we de weg niet terug :(
|
Citaat:
En op de wc kun je roddelen over jongens. |
:cool: ik vermaak me wel met mijn vriendinnetjes op de wc
|
"ooh wat ruik je lekker" ?
|
Om te kletsen :p .
|
Citaat:
Maar 'waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen' is van een of ander echtpaar waarvan ik de achternaam vergeten ben. Het is btw vertaald uit het Engels. |
Citaat:
|
Het is gezellig en er kan idd iemand voor je deur gaan staan en ehm. :confused:
Eigenlijk ga ik altijd alleen. |
praten over of ze het wel leuk vinden op dat feest/school en gewoon omdat ze bang zijn als 1 van de meiden alleen is
|
alleen is maar zo alleen :)
|
Citaat:
"Ik ben nu ook bezig aan een boek: 'Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg'!" -Theo Maassen :cool: |
Citaat:
|
Wat miro, PV, Kruimel en Qamra zeiden. Oid. (y)
En miro; jouw avatar is :cool:! (y) (zag ik net ineens :)) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
om ff te praten m,et zijn tweeen.. over prive zaken ofzo..
ik weet niet waarom eignelijk...doe het zelf ook altijd..maar er is meestal niet echt een reden voor zoals ik al zei gewoon gezelligheid |
Voor de gezelligheid, kan je praten als je op de wc zit (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen zijn gewoon minder zelfstandig dan mannen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |