![]() |
De toekomst van Nederland ziet er somber uit
Ik zou graag willen weten wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren met Nederland.
Mensen praten o.a over burgeroorlogen, blaat. (Ik ben niet goed in vragen formuleren :bloos: ) |
Het is nou niet bepaald alsof hier nog niet 86.000 topics over zijn.
|
Citaat:
|
|
burgeroorlog zou best kunnen...maarja, alles is mogelijk, de toekomst kun je toch niet invullen.
je kan wel bang zijn voor van alles, wraakacties en dergelijke, maar daar schiet je ook nix mee op(n) |
Citaat:
Let een beetje op je woorden :p |
ik vind t allemaal weer vrij rustig geworden (y)
|
Citaat:
|
Paniek! Moord! Brand!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh mein Gott, wir werden alle sterben! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet niet dat alleen den heren worden opgeroepen in tijden van oorlog om te strijden voor het vaderland :o
(dienstplicht!) :o :o :evil: :P |
Ohja, de dienstplicht! Die is niet afgeschaft maar alleen opgeschort. Als nou een of andere krankzinnige het in zijn hoofd haalt om die weer verplicht uit te voeren, dan moeten we weer lekker in dienst met z'n allen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien ga ik toch niet het leger in. Ik ben lui en ik heb een aangeboren probleem met autoriteit. Verder haat ik het leger in zijn algemeenheid. :) |
Ha leuk, gezellig dienst weigeren! :cool:
Als alle jonge mannen in dienst moeten verdwijnt 3/4 van de vaste kern hier :o |
Citaat:
|
Citaat:
Donner: "We hebben ook ooit met Indonesië samengeleefd, het grootste moslimland ter wereld. We kunnen het dus wel maar we moeten het weer leren." :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat lijkt me trouwens wel wat :o |
Jaja, vrouwen zijn zó geëmancipeerd.....tot het moment dat de oorlog uitbreekt, dan mogen wij de loopgraven in :nono:
|
ik denk dat iedereen dood gaat in nederland, ik weet het bijna wel zeker
|
Citaat:
Ik ga misschien naar Florida. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat alle intelligente mensen in Nederland nu gehoor moeten geven aan emigratie!
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaap*
het voordeel van een burgeroorlog zou zijn dat mensen tenminste niet meer zouden zeuren dat nederland te vol is. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De humor gaat wel achteruit, moet ik zeggen.
|
Citaat:
|
Die jeugd van tegenwoordig ook :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |