![]() |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V)
Penelope Cruz heeft me afgewezen. Ze kan haar ex maar niet vergeten. Bah. Voel me kut.
|
:eek:
niet bepaald goed |
(y)
|
(y)(n) bwaah ik weet het niet.. Tentames zitten ook in de weg :(
|
best lekker, ik ben verliefd aan het worden, en volgens mij zou het best goed wederzijds kunnen zijn :D... morgen zie ik hem weer!!!
:o |
verward..
heb ik nu wel of niet wat met hem? vind hem leuk... maar ben ik wel toe aan een nieuwe relatie? waarom is het zo moeilijk? |
kut want het is uit
|
Dit keer houd ik het kort met 2 woorden:
Happy single :) |
Even niemand in me leven, nu lekker tijd voor mezelf. Tis ff wennen zonder "significant other" maar tis wel prettig.
Gezellig vrijgezel zijn en veel liefde van familie en vrienden, ik heb even geen man/vrouw nodig. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Tot morgen... Zelf: :) :bloos: :) Alles is weer eens heel fijn. |
nog steeds elke dag beter :D
|
Citaat:
OT: Ik voel me wel okee, lekker single, vermaak me wel |
Citaat:
ik kan het nog niet geloven en dan moet ik het steeds weer tegen mezelf zeggen en het doet zon fokking pijn :( |
Ik heb moeite met hem helemaal loslaten, omdat ik diep in mijn hart niet geloof dat dat de bedoeling kan zijn. Ik spreek hem nu heel soms weer en daarna ben ik nog steeds een beetje van de kaart. Aan de ene kant mis ik hem nog steeds en denk ik veel aan hem, aan de andere kant begin ik te wennen aan mijn leven zonder hem. Ik wil de vriendschap nog terug, maar weet niet of dat nog kan. Ik vind in ieder geval dat hij de eerste stap moet zetten.. uiteindelijk is hij degene die er zo'n rotzooi van gemaakt heeft.
|
In vergelijking met gisteren goed! :)
Zolang ik niet aan de dingen denk...zoals dat bijv. mijn klein, vierpotig vriendje er na vandaag niet meer is :( |
Geweldig.
|
best wel heel goed :o woensdag lekker uit eten met me vriendinnetje:) heb er helemaal zin in...
ben erg verliefd op dr :o |
Relaxt vrijgezel (toch al wel 9 dagen hehe)
Toch weet ik nie wat ik met die ene jongen aanmoet Hijs toch wel leuk, maar denk dat het toch beetje snel is, na 9 dagen hehe |
eindelijk van m'n bindingsangst af aan het komen, woon sinds vorige week officieel samen :)
|
superrrr... (y) :D . heb al anderhalf jaar met mijn schatje!! ik zie hem 's ochtends altijd bij de bushalte. en toen ik eraan kwam gerent (ik was weer eens laat :rolleyes: ), moest hij allemaal lachen. Ik zei; wat is er? hij zo: 'ik lach om jou' :bloos: het kwam er echt heel schattig uit!!!
|
wel ok nu maar ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...
ik heb nu een msngesprek met hem maar ik durf het niet tegen hem te zeggen.... :( |
wel goed... geloof alleen dat ik m een beetje weinig ga zien, komende tijd...
|
hmmm ik zou het eigenlijk niet weten
|
Beter :) Ik begin mezelf te snappen
|
Heerlijk! :)
Soms nog wat emotioneel door bepaalde gebeurtenissen, maar verder zijn we heerlijk verliefd op elkaar, en dat laten we erg graag merken aan elkaar. Ik voel me soms net een puber :o |
Ik mis hem zo.
Boehoehoehoe.http://www.my-smileys.de/smileys2/bluecry.gif Edit: wat ben ik een aansteller.;) |
Citaat:
same here :( hoop hem vrijdag te zien! :) |
Citaat:
Die ene jongen.. die ik nu waarschijnlijk nooit meer ga spreken...hij blijft maar spoken door mijn hoofd :o |
Citaat:
Sterkte! OT: nix verandert |
Saaaaaaaaaiiiiiiiiiiii.
|
goed :)
maar zie em wel laaaaaang niet :( |
wel goed op zich, ik heb hem vandaag wel weer gezien en heb alleen tijdens het afscheid hij-naar-bus-en-ik-naar-trein een (mond)kus gehad, maar die was wel fijn! :) Voelde goed, had gevoel.
Ik heb dan ook wel giga-keelpijn en waarschijnlijk iets van keelontsteking ofzo dus dat hij niet met me wil zoenen snap ik best :o |
Het woord 'relatie' dat is er niet meer, maar we zijn gewoon nog steeds zo gek van elkaar en eigenlijk voel ik me nu best wel goed (y)
|
Citaat:
Met die ene jongen moet en zal ik deze maand nog naar bios gaan.. hij wil al 1,5jaar een keertje afspreken, nu wil ik ook.. durven we beide niet :| (misschien is dat begeleid daten-onderdeel van all you need is love wat voor ons:|) Ik weet het niet meer... :( |
beetje teleurgesteld...
Hij is een uur te laat... niet dat ik boos ben ofzo, maar ik kan m nu amper zien... :( |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Nog steeds :cool: . |
Citaat:
|
Beter dan ooit. Ik heb de liefde van mijn leven gevonden, en dat ga ik dan ook nooit meer loslaten:). Alles is gewoon zo goed, zo heerlijk en vertrouwd. Met hem wil ik oud worden, een heel mooi plekje voor onszelf vinden en samen kinderen krijgen. Ik heb gewoon zo'n groot gevoel van zekerheid, en ik wist niet dat dat zo goed kon voelen. Ja, ik ben echt gelukkig :)
|
vertwijfeld
|
Citaat:
Ontopic: vind een jongen van school wel leuk, nu nog zorgen dat hij mij ook leuk vindt. ;) |
Goehoed <3.
|
fanfuckingtastic
|
facked, vernaait
net gedumpt en krijgt te horen dat ze niet erg trouw was. hmm.. dat doet je niet echt goed :S |
confused.. :|
Maarja heb iig de eerste stap gezet door haar mee te vragen naar de bios :o :bloos: :) Weet verder niet echt wat ik ervan moet verwachten.. maar dat zien we dan wel weer.. :) Maar denk wel dat ze de hint begrepen heeft :) |
Citaat:
|
pfffff klote...
|
(n)
Vrijdag een onwijs goed gesprek met ex gehad, maar tevens was het zo frustrerend allemaal. Daarom heb ik gister een half uur zitten janken, alleen om hem. |
Ik heb geen zin om steeds hetzelfde te posten in dit topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |