![]() |
T-shirt te kort
Ik heb een paar dagen geleden een t-shirt gekocht, denkend dat het mijn maat was, en die naar een winkel gebracht om er een print op te laten zetten. Ik haal het later op, doe het enthousiast aan, blijkt 't t-shirt te kort te zijn.
Weet iemand nog een creatieve oplossing om mijn shirt langer te maken/laten lijken? |
Dat is helemaal niet nodig, te korte shirts zijn (y)
|
doe er een langer matchend tshirt onderaan
|
Citaat:
En geen heupbroeken, en je bjorn borg boxer natuurlijk hoger dragen (y) |
Inderdaad, gewoon een vest of colbert eroverheen dragen. Sleeves eronder zou ik persoonlijk niet doen.
|
Shirts horen idd niet te lang te zijn, zolang je geen huid ziet is het in orde. Mocht dat wel het geval zijn, doe er dan een shirt onder.
|
shirt aan, tight ass pants kopen.
en je bent de man. (y) |
Citaat:
En toen zoende ik je...op je wang. Omdat ik je gemist had. Jeewee ik ben verliefd op je(k) |
Ik was laatst mijn kast eens grondig aan het opruimen en toen vond ik een blauw superman shirtje..die echt boven mijn navel kwam..ik heb geprobeerd een shirt eronder..maar dit leek op niks..ik heb dit dus weggepleurd...Oke lekker boeiend ook :rolleyes:
|
zucht, zo bedoel ik het niet.
ik ben cool, ik weet het. maar die liefdes verklaringen bewaar je maar voor msn ;) |
korte shirts zijn vet, en anders gooi je hem maar weg.
|
Citaat:
das hitsig:)(y) |
een onderhemd eronder aan
|
Citaat:
verder ken ik het probleem... shirt gekocht, perfecte maat, iets te warm gewassen... ik heb bijna alleen maar lage broeken, dus is wel lastig. gewoon een sleeveless langer shirt eronder die je in je broek doet of idd een vest erover... |
korte strakke shirts zijn da bomb dizzy :cool:
|
Pak een strijkbout, je kunt ze meestal aardig oprekken op die manier, maar misschien had je 'em ff moeten wassen voordat je 'em wegbracht, bij dat insmelten worden die shirts nogal warm.
|
Citaat:
|
Haha, bedankt voor alle tips. :)
|
Modebewust mannetje die Miles (y)
|
zo simpel een shirt er onder en het staat (y)
|
Citaat:
Ga jij maar op M&M je Turkse Von Dutch shirtjes proberen te verkopen. :nono: |
Citaat:
|
Longsleeve eronder...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet het
longsleeve EROVER. |
Citaat:
:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: (y) (n) :bloos: :evil: :| :s :nono: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
hihihihi :o |
Oke genoeg oplossingen. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |