![]() |
[Op TV] A Beautiful Mind
Donderdag 18 november - Net 5 - 20:30u
http://www.igre.co.yu/slike/cdomoti/...ful%20Mind.jpg De film vertelt het verhaal van John Forbes Nash Jr., een wiskundig wonderkind die in het begin van zijn carrière een grote ontdekking doet. Nash belandt echter in een pijnlijke periode wanneer hij met zichzelf geconfronteerd wordt. Ja, donderdag komt A Beautiful Mind op televisie. Ik wil deze film echt al zooo lang zien, lijkt me echt 'n supermooie film. Mensen die 'm al gezien hebben/van plan zijn 'm te gaan kijken? |
A Beautiful Mind....
Een geweldig mooie film! Alweer een tijdje geleden dat ik m ezien heb maar wil m zeker weer zien! Aanrader voor iedereen. |
Ik ga hem kijken al is het alleen maar om te zien hoe iemand na jaren van zwoegen zijn schizofrenie overwint :confused:
|
mooie film (y)
|
Geweldige film! (y)
Heb hem op dvd, maar al een tijd niet meer gekeken, dus als ik donderdag niks anders te doen heb, ga ik weer kijken :) |
Als het goed is ben ik dan mijn tentamen aan het leren. Maar het zou best kunnen dat ik dat niet doe en m dan toch maar ga kijken :|
|
Ge-wel-di-ge film! (y)
|
Heb hem nog nooit gezien, en aangezien ik hem altijd nog een keer wilte kijken ga ik hem donderdag zeker opnemen(Y)
|
Deze film is fantastisch (y)
|
ik ga dan maar eens kijken donderdag :)
|
Is wel ok ja.
|
Het is een van mijn grote favorieten. Maar ik ga m niet kijken, heb m op dvd en bovendien al 10x gezien.
|
geniale film! ik heb em eveneens op DVD en al meerdere malen gezien. :)
een echte aanrader, hele goeie film! |
Die wil ik ook al heel lang zien. Vorige week nog bij videotheek geweest om te kijken, maar ze hadden hem niet. Maar nu dus zeker kijken!
|
Heb 'm heel lang geleden gezien, vond 'm erg mooi. Ik ga 'm donderdag weer kijken. (y)
|
Egt een mooie film jah.. :)
Alweer een paar jaar geleden dat ik hem gezien ehb.. Was toen met 'n paar vriendinnen naar de bios gegaan, en ik ergerde me dood aan hen, want ze liepen alleen maar te zeuren dat ie zo saai was.. mja, je moet ook wel door het verhaal gegrepen (willen) worden.. Maar als je dat wordt dan is ie egt (y) |
Het is een hele mooie film (y) , maar voor de mensen die alleen maar van feel good costa! achtige films houden kan die idd saai zijn. Maar goed, dat zijn gelukkig niet zo heeeel veel mensen...
|
Citaat:
|
Paul Betanny :)
dus dat is wel een reden om te gaan kijken :) |
Ik vind hem een beetje overgewaardeerd..
|
Prachtige film, zeker kijken! (y)
|
Citaat:
|
Mooie film :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o idd :o
maar misschien wel slim als iemand het ff verwijderd? |
Citaat:
|
Gave film. Ik ga hem nog wel een keer kijken.
|
Als je niks te doen hebt, zeker kijken, erg goede film (Y)
|
o die wil ik nog zien, moet werken jammer
|
Heb hem vanavond weer gezien, samen met m'n moeder. Is wel leuk als je zelf al weet hoe de film gaat verlopen, maar als de ander nog niets doorheeft. :D
Had op het eind wéér tranen in m'n ogen. :) |
Leuke film, heb hem in de bios gezien en net weer half.
Leuk, geen meesterwerk. |
Echt een meesterwerk. ( :p )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik t helemaal mee eens!
|
Mooie film (y)
|
Mooi & leuk, maar niet wereldschokkend.
|
Citaat:
Daarnaast hou ik ook over het algemeen niet van Oscar-gehypte-films, dus :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik vind het een mooie film en leuk om te kijken. kheb hem op dvd dus niet gezien toen die op tv was.
|
Citaat:
En het is mijn genre toch niet. Net zoals ik 'Star Wars' nooit heb gezien en ook nooit zál zien, ook al zijn dat ook klassiekers. Misschien is LotR over een jaar of 10 een klassieker te noemen, maar nu (nog) niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens allebei leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |