![]() |
[videokaart] Gforce fx5200 128mB
Ik heb deze videokaart op de hcc beurs gekocht en nu wilde ik eigenlijk weten of deze goed is... Die man daar zei dat hij net iets beter was dan de Gforce4 mx440 ofzo... Maar kan ik met deze videokaart spellen spelen als de nieuwe need for speed en bijvoorbeeld warcraft....
|
je kan ze spelen maar hoe is een ander verhaal, kaarjte presteert niet goed.
ik vond het schandalig dat ze die verkochten voor 100 euro op de hcc. maar jah, de consument wil graag opgelicht zijn. Kijk hier eens. |
Citaat:
Valt me alleen tegen dat ie bij Doom 3 zo fucking traag is. Maar ja, alles beter dan mijn standaard 8mb shared geheugen. :bloos: :D |
69 euro voor een FX5200? :s
You been pwned. |
Citaat:
(45eu) |
Dat Doom 3 met een FX5200 'fucking traag' draait noem ik niet echt onverwacht. :o :D
|
kutkaart.
ik heb m ook en hij is nogal sloom. doom3 draait alleen soepel als je rondloopt met wapen, zodra je nog andere dingen moet doen gaat ie flippen en sloom doen (n) nfsu speelt ie alleen soepel met de meeste details op laag of uit en bij bumpercam, anders issie ook zo sloom als de tering. als ik jou was zou ik gaan huilen of m tegen de verkoper aangooien |
Je kan hem natuurlijk overlocken zodat hij sneller gaat.
Maar jah, zet maar het meeste op low, dan is het nog speelbaar. :)Ik ken het kaartje, mee gespeeld en zo. Misschien ga ik hem eens flink onder handen nemen, zit namelijk passieve koeling op :DMooi een fannetje tegen aan maken. :) |
*Slaat zijn slag*
Ik heb nog een Geforce 2 ergens... Voor 50 euro mag je hem hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat is mis met low, speel je dan liever niet een spel waar je lang heb opgewacht. Ik speelde vroeger alles op mijn 800 mhz en een tnt 2 met 256 geheugen. :D Van MOHAA tot Generals. Moest wel lang wachten, maar ging ondertussen altijd wat anders doen, ik was niks anders gewend :P |
Citaat:
ik zit ook elke x te vloeken op deze klotekaart want mn pc kan alles makkelijk aan maar die kaart zit te gayen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hem ook maar ik heb der wel extra fan tegen aanstaan want anders viel'ie elke keer uit :D:p
|
Citaat:
Ach je kan de sims toch spelen, dus niet zeuren ;) :nono: |
Citaat:
en ik kan momenteel the sims ook niet spelen. mn cd rom ligt bij n vriend van me :( :p |
Citaat:
|
Citaat:
@ Ts bevalt ie je?Kan je beetje gamen?anders moet je hem gewoon terug brengen, welke winkel heb je hem gekocht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop een zalman passive koelblok of een Nvidia silencer.
Die dingen zijn geruisloos. |
Citaat:
Mijn Riva TNT heb ik in de aanbieding voor 150 euro's |
een compleet nieuwe fx5200 kost maar 50 euro :S
http://www.hiq24.de/product_info.php...oducts_id=1169 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |