![]() |
Niet klaarkomen van pijpen?
Als ik vanuit de 'neutrale stand' (dus erecte penis maar verder nog geen externe stimulatie ontvangen) vind ik het wel lekker maar klaarkomen zit er niet in. Om haar mij oraal klaar te laten komen moet ik eerst neuken en dan al behoorlijk in de 'randzone' zitten, heb het nu ook met aftrekken, het gaat gewoon heel langzaam, neuken lijkt ook steeds langer te duren.
|
hoe vaker je het doet hoe langer het ook duurt he.. ma lijkt me wel zo handig om dat van te voren tegen je vriendin te zeggen! anders blijft ze bezig (stijve kaken lol) en t voelt ook een beetje als falen!!
|
Eehrm. Nouja, ik kom er ook niet echt van klaar. Misschien best jammer, maar er zijn nog veel meer leuke dingen. Ik snap niet dat je je er voor schaamt ofzo. Sex is toch iets tussen jullie, met jullie eigen gebreken en met jullie eigen wensen. Ga toch niet af op andere mensen hun verhalen, die mensen zijn er namelijk niet bij als je sex hebt.
|
Ik heb me vriend een tijdje geleden voor t eerst gepijpt.. was een nieuwe ervaring voor mij.. niet voor hem.. In t begin was ik echt wel wat onwennig omdat ik onzeker ben ook.. Ik wist niet of ik t goed deed en of hij t wel lekker vond :p ... Hij is ook niet klaargekomen... K heb hem toen niets gezegd of gevraagd..
Even later zei hij dat t genieten en lekker was.. Hij zei me.. 'je doet t goed'.. Maar ik weet t zo niet echt.. Ik had altijd gehoord dat dat mannen net gek maakt en dat ze wel redelijk snel komen ;) |
Citaat:
|
ligt er ook hoe diegene pijpt...
bij sommige ben je gewoon bezig met heel de tijd uitstellen omdat ze het dan zo 'goed'doet.. maar bij andere lig je er bij van.. uhm ja gebeurd er nog wat :o dus... ja.. probeer is wat anders op het gebied van pijpen uit.. miss kom je dan wel sneller |
Het verschilt inderdaad heel erg per persoon (zowel de jongen als het meisje). De ene jongen is er gevoeliger voor dan de ander en kan zich makkelijker geven en het ene meisje doet het natuurlijk anders dan het andere meisje. En pijpen is echt niet zo makkelijk als het misschien lijkt...
Het beste is om gewoon lekker te experimenteren met elkaar, zoek uit wat je lekker vind en waar je duidelijk op reageert. En misschien is de prikkel inderdaad niet sterk genoeg om er van klaar te komen, maar lekker is het iig wel (dat is wel de bedoeling iig... ;)), en er zijn ook nog andere manieren om klaar te komen. En dat je de laatste tijd sowieso moeilijker kan klaarkomen, kan aan heel veel dingen liggen (nieuwe partner, te veel met andere dingen bezig). |
Er is nog nooit een jongen niet klaargekomen door pijpen bij mij, dus ik zou dat best even wennen vinden hoor. Moet je inderdaad maar even zeggen van te voren anders blijft ze doorgaan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is nog op 2 handen te tellen hoor. |
Soms lukt het niet, maar meestal wel.
Dat hangt van veel dingen af. Van de techniek en de spanning. Heb wel eens gehoord dat je moet pijpen alsof je een magnum in je mond neemt. (Het ijsje, niet tha gun). En hebben wij mannen niet ergens onze eigen P-spot?? :D :D Die van mij zit vlak onder de rand aan de voorkant. Maar als ie slap is is de voorkant de achterkant :D :D |
Bij mij is t probleem dat ik m nooit ver in mn mond krijg... krijg al redelijk snel van die kotsneigingen zeg maar.. en heb nou niet bepaald t idee dat een beetje likken en zuigen derom heen echt helpt..
|
Citaat:
En het is niet als met leren fietsen: dat je zo snel mogelijk zonder handen wilt kunnen. |
Citaat:
|
He theemuts,
ik word er warm van. :D :bloos: Benijd je vriend (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, bij mij is het tot nu toe ook nog maar 1 persoon gelukt om me zover te krijgen... (en dat was meer omdat ik daar al 300 kilometer naast zat, in de auto, en ze toch al aardig wat 'voorbereiding' had gedaan :o , dus dat telt eigenlijk niet eens mee :D ) |
Mijn vriend komt eigenlijk altijd klaar als ik m pijp (nou ja, de eerste paar keer niet dan)
Andersom herken ik wel wat TS zegt, maar dan bij mij. Ik moet al behoorlijk een eind op weg zijn om klaar te kunnen komen van beffen. Met vingeren hoeft dat dan weer niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hem heel diep zetten is een goeie uitsteller als je iets te veel bezig bent geweest met het voorste gedeelte en knijpen rond de basis en zijn ballen naar beneden trekken niet meer helpt. Hoewel ook dat niet eeuwig duren kan. De druk op de eikel schijnt dan zo groot te zijn, dat er nauwelijks nog beweging nodig is. Ach, dan hoef ik niet meer te slikken, dan zit het meteen al in mijn maag. (of mijn neus, da's dan weer wat minder...)
|
ik kom er ook niet van nee. Het is wel heerlijk maar ik kom er niet van nee, weet ook niet hoe het komt. Maar je kunt nog vele andere dingen doen die ook leuk zijn. Je kunt haar ook met je piempeloeris gaan slaan, dat is ook best grappig! :nono:
|
Citaat:
http://vetste.woordvanhetjaar.nl/woord.php?id=2261 |
Citaat:
|
Ik kom ook moeilijk (lees: praktisch niet) als er alleen gepijpt wordt. Het is altijd heel erg close, maar om over de drempel te gaan, daar is meer voor nodig - een handje erbij bijvoorbeeld :)
En bij een nieuwe partner geef ik het zeker aan, want op een gegeven moment gaat het irriteren, krijg je zo'n punt waarop het van lekker ineens naar kietelig omslaat en dan lukt het helemaal niet meer. Ik lees in de reacties van een paar meisjes dingen als 'Er is nog nooit een jongen niet klaargekomen bij mij als ik pijpte'. Mijn reactie op zo'n uitspraak is 'dan heb je tot nu toe geluk gehad' (of niet, 't is hoe je het bekijkt ;) ) want net zoals niet ieder meisje (in het begin) klaarkomt van beffen, zo komt niet iedere jongen klaar van pijpen* *) hoewel klaarkomen bij jongetjes over het algemeen wel ietsje gemakkelijker en sneller gaat dan bij meisjes natuurlijk. |
halverwege beginnen te jodelen! dat werkt echt!
|
Mijn vriend komt wel van pijpen, maar ik pijp hem nooit... ik vind pijpen uhmm nou ja ik doe het liever niet... op 2 keer na dan :o... Of het was gewoon 2 keer toeval, of ik heb gewoon talent ;)
Zoals gister tegen me gezegd werd, whoh je pijpt niet en je vriend is nog steeds bij je, ongelovelijk! Dan moet jij echt aardig zijn..... Hihi |
Ik kom ook niet klaar van pijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms wel soms niet, mijn vriendin is er geen ster in... Hoe laat ik haar dat merken of zorg ik ervoor dat beter gaat zonder haar te kwetsen??
|
Ze doet het dus verkeerd. Maar ze heeft geen idee, want zij doet maar wat en gaat ervan uit dat geen bericht is goed bericht. Vaak zeggen een paar goede woorden van jou meer dan duizend mislukte pijpbeurten. Zeg het nou maar, of ze dit of dat wil doen, of dat ze het heeeeeerlijk doet, maar het zou nog heerlijker zijn als ze niet ....
Ze ziet het niet aan je neus. Soms moet je gewoon even in woorden horen dat je meer moet trekken dan pijpen, of dat je niet zo hard moet zuigen, of dat-ie het gevoeligst is daar en daar en dat het op een gegeven moment het lekkerst is als ze even... (vul maar in op de puntjes wat voor jou geldt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |