![]() |
[standjes] 'exotische' en of minder bekende
Ik heb al gezocht en het laatste topic over standjes was alweer een tijdje terug.
Één standje wat heel lekker is voor meisjes maar wat ik niet heb kunnen vinden met de zoekfunctie/in andere topics is als het meisje met haar rug op de buik van de jongen gaat liggen (dus jongen met gezicht naar bovne en meisje daarbovenop met gezicht naar boven) , zo kan de jongen tegelijk : Met 1 hand aan een borst zitten, of 2 Vingeren (clitorus stimuleren tijdens het neuken) Neuken en aan haar oor/nek sabbelen. Kent iemand deze? Iemand nog andere lekkere ? |
Yep, wel eens uitgeprobeerd. Is best wel lekker eigenlijk, maar je schuift/glijdt wel snel van elkaar af, dus na een tijdje ben je een beetje moe van het proberen niet van elkaar af te glijden. Maar het is wel een leuke variant inderdaad, leuk voor de afwisseling :)
|
Is een favoriet hier. Tegenwoordig zijn we niet meer zo mager als we vroeger waren, dus het kan nu zonder dat we onder de blauwe plekken komen te zitten, of inderdaad van elkaar afglijden.
Ik maak me wel eens zorgen dat ik te zwaar ben, dan denk ik dat hij toch niet lekker kan liggen met mij zo helemaal op zich, maar hij zegt dat hij juist heerlijk ligt. Nou, dan neem ik het er van. Music, maestro, please! Het zoent alleen wat rottig, tenzij je een verrekte nek voor lief neemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ken hem zeker ja en vind 't ook heerlijk. een van mijn favorieten. ik ben idd ook een beetje bang zoals juno zegt dat mn vriend dan niet lekker ligt maar hij zegt van wel dus..
|
Hm, die kende k nog niet.. Dat moet maar eens snel uitgeprobeert worden, want aan de reacties te zien moet ie wel leuk zijn;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah, soms ligt het een beetje krap, maarja , het feit dat ik haar zo lekker laat komen maakt mij dan weer extreem geil laten we zeggen.
|
Citaat:
|
Ook altijd leuk om in een opgewonden bui zoveel mogelijk standjes van die (hoe kinder8ig) sexwoordenboek-site proberen te doen.. :p 'he, op het plaatje staat het zo' 'egt neit, het moet zo' 'au, helemaal niet'
|
wat ik nooit zo goed snap is dat er mensen zijn die echt zoeken naar pré-fab standjes...
waarom kan je niet gewoon vrijen en terwijl je sex hebt allerlei fonky posities vinden, alles heeft zo zun nadelen en voordelen,... waarom moet je horen over andere lekkere standjes... gewoon doen, gewoon optillen en anders neerleggen, en anders gaan liggen en proberen... niet met een boekje erbij... :o |
Citaat:
Zelf ben ik ook een voorstander van dingen gewoon zelf uitzoeken en uitproberen hoor. Maar soms hoor/zie je wel eens wat, waar je zelf nog niet opgekomen was. Mensen zijn gewoon nieuwsgierig en willen graag blijven leren en dingen uitproberen :). |
je kunt dat ook liggend op je zij doen, dan heb je ook niet het probleem dat de vrouw er mogelijk vanaf valt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe aardig:)
en liever 'n btje bijdehand dan saai en altijd maar serieus hor |
Nou mensen niet zo kinderachtig doen a.u.b Ik zou persoonlijk graag nog wat over wat andere standjes horen namelijk :bloos:
|
Is er ook iemand die een standje weet tegen het volgende probleem: Ik krijg altijd hele beurse en blauwe plekken op het bot onder mijn lies en als ik op mijn buik lig en hij dan op mij dat stoot ie steeds tegen mijn blaas en dat is ook niet alles. Iemand die hier een ideaal standje weet waarbij je deze problemen niet hebt?
hoop dat het in dit topic mag :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
of als jij onder ligt je benen vóór zijn bovenlichaam langs doen (als je je knieen gewoon buigt hoef je daar niet lenig voor te zijn) |
Citaat:
|
Die eerste werkte goed. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |