![]() |
[TK] 17 Inch CRT Monitor van Compaq
Monitor is geheel in nieuwstaat...
Geen beschadigingen etc, heeft altijd trouwe dienst gedaan... Monitor is nu jaar of 4 oud... Richtprijs ± 40 euro? (geen idee wat zo'n ding waard is) Ophalen te halen en te bekijken in Helmond |
|
Oh, zo eentje hebben wij ook thuis, op zich wel fijne monitoren, goed beeld enzo, maar jammer dat de beeldbuis niet vlak is (en dat is m.i. wat anders dan plat ;) )
|
Citaat:
|
dat is een grapje ofniet?:|
ik dacht toch wel dat je voor zo'n ding toch wel nog 40 euro zou kunnen krijgen:D:o |
Nee, bij veel bedrijven krijg je die dingen gratis mee (scheelt verwijderingskosten..). Bovendien is zo'n ding na 4 jaar eigenlijk helemaal niks meer waard, maw het is maar wat de gek ervoor geeft. Kijk voor de grap eens wat een nieuwe CRT monitor tegenwoordig kost ;)
|
haha dan moet ik eens navraag gaan doen, bedankt voor de tip;)
|
Ik zoek nog een 17crt omdat de monitor van mijn oude huiswerk pc naar de klote aan het gaan is :o !!
Maar Helmond is net wat te ver! Ik woon zelf in Delft, maar heb geen auto tot mijn beschikking, en verzendkosten zijn natuurlijk helemaal duur... Maar ik heb wél intresse :) .....shit |
Citaat:
|
Dat ligt in Noord Brabant :)
Maar jij verkoopt de pc toch niet? En aangezien jij ook niet in Helmond woont (anders had je wel geweten waar het lag :D), snap eigelijk niet helemaal waarom je het aanbiedt :bloos: ? Niet dat ik het aanbod niet op prijs stel ofzo hoor ;) |
Citaat:
Neu, ik dacht, mocht ik er toevallig langsrijden, dan neem ik hem wel voor je mee. Maar vanuit Nijmegen via Helmond naar delft is denk ik duurder dan de verzendkosten (8 euro?)... Ik bood het eventueel aan omdat ik mens ben en iets voor mijn medemens overheb... |
haha, vanuit nijmegen ff over helmond en verder...
jij bent gek joh :p |
Citaat:
|
Ja sorry een monitor natuurlijk :D Stom van mij!
En het was uit een goede daad voor de medemens? Dat vind ik wel heel lief van je :bloos:. Haha, zoiets verwachtte ik dus niet, gezien deze tijden vol moord en nare dingen :o Maar de verzendkosten liggen wel wat hoger dan 8 euro aangezien een monitor een kilo of 15/20 weegt? Ik weet ook niet of de TS wil opsturen, dan zou hij even moeten reageren :P |
Jah, laten we even afwachten. Maar meer dan 13,50 zal het niet zijn (da's 30 kilo namelijk)...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Afstand is inderdaad wel ver, en ik stuur liever niet op... Kans dat er dan iets losschiet ofzo is dan stuk groter :o En je kunt hem even testen enzo :o Helmond Sport kent iedereen toch wel? Het ligt 13 km van Eindhoven af en is erg makkelijk te vinden :) |
Citaat:
Voor 10 euro heb je nog niet eens een fatsoenlijk toetsenbord... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik niet deskundig? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Doe dan gewoon een serieus bod , ik ben niet op de hoogte van prijzen van 4 jaar oude monitoren... Maar als het echt een prijs van 15 euro word dan houd ik hem zelf wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de hcc beurs had je beeldschermen van hooguit 4 jaar oud, en die koste je 39 euries... 2dehands...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals je leest in de reactie van ikookvanjou: Op de hcc beurs had je beeldschermen van hooguit 4 jaar oud, en die koste je 39 euries... 2dehands... (y) Laat gewoon die reacties achterwege als je geen interesse hebt! Bied maar gewoon en niet zo mekkeren aub Dankje :cool: |
Haha. Ik denk niet dat je hier nog veel kans maakt, veertig euro is gewoon onredelijk voor dat ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat maar eens zien waar jij voor 3 euro een nieuw toetsenbord haalt stakker Ik heb je vriendelijk gevraagd om alleen SERIEUZE reacties te plaatsen... mij boeit het geen ruk dat jij een Z- merk toetsenbord wil... het was ter indicatie... ALLEEN SERIEUZE REACTIES VAN MENSEN MET OPRECHTE INTERESSE |
Citaat:
De 'dingen' die jij noemt zou ook een auto kunnen zijn. Zelf dus niet zo vaag doen... Zeker wel erg moeilijk voor je En aangezien je geen interesse hebt vraag ik je vriendelijk om een ander topic verzieken :o |
Citaat:
http://www.1to0.nl/productinfo.php?id=585&cat=9 |
Hmmm :D ....
Anyway, ik heb nog steeds wel interesse, alleen is het jammer dat je niet opstuurt ;) |
Citaat:
IK VRAAG OM SERIEUZE REACTIES. ROT OP AUB! Als je toch geen interesse hebt |
Citaat:
|
Uhm, toen ik mijn seizoenskaart voor Feyenoord had nog wel ja :p nu helaas nooit meer...
|
Citaat:
Hij staat nu op mijn kamer te staan... :( |
Dan stuur je hem toch lekker op :D
Lekker alle kabeltjes erbij, verzendkosten delen we wel en iedereen is blij :o |
Citaat:
Wat zou jij willen betalen voor de monitor? |
Dan pak je hem lekker in met stoffen lappen en zo veel mogelijk dempend materiaal :D
Kzat zo te denken aan 38,50 incl verzendkosten. Dan heb je 25 euro voor je monitor ;) |
Citaat:
Je moet hem alleen niet in een brievenbus proberen te rammen. |
Bij inkoopacties staan nu Compaq 17'' monitors voor 23 euro.
|
Meer info over inkoopacties? :o !!?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |