![]() |
Meiden masturberen niet op het toilet?
Even een topic opgestart uit pure nieuwsgierigheid. Als je vraagt aan jongens waar ze "het" doen, krijg je gegarandeerd het bed of het toilet te horen... nou kan ik me wel iets voorstellen bij het bed, waar de meeste meiden het ook wel zullen doen, maar het *toilet*? Ik vind dit persoonlijk de meest ongeschikte, meest vieze plaats om aan jezelf te gaan zitten. Of denken de meiden er hier anders over?
|
Waarom zou je in hemelsnaam op 't toilet gaan zitten? :s
|
Nee, lijkt me beetje onhandig, koud, vies en;
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar zo'n probleem is dat niet :o
|
neej, inderdaad niet de geweldigste plaats.. en ook wat opweindend... :D :rolleyes:
|
Voor jongens is het toilet wel handig....dat heeft te maken met een bepaalde substantie die je op die manier snel & efficiënt kwijt bent :o
|
Citaat:
|
kijk, bij seks op de wc kan ik me soms, bij gebrek aan betere ruimte, nog wel wat voorstellen, maar mastuberen daar lijkt me echt helemaal niets... denk eerder dat 'douche' of 'badkamer' op de 2e plaats komt...
|
Citaat:
|
Nee, ik zit ten eerste niet zo comfortabel op de wc.. ten tweede vind ik wc's vies, ik ben daar het liefst zo kort mogelijk.. en tsja, in m'n eigen huis ben ik niet vies van de wc, maar als ik daar ben kan ik net zo goed op m'n eigen bed gaan zitten natuurlijk.
Ik snap sowieso nooit hoe mensen seks kunnen hebben op een openbaar toilet.. lekker opwindend, zo'n ranzige wc :confused: |
Citaat:
Maar wc-papier kan ook op je kamer. |
waarom gaan jullie anders met z'n tweeen naar het toilet tijdens het uitgaan.... DUO-ORGASME??
|
Citaat:
sofie3: ik kan betere plaatsen verzinnen om te masturberen dan het toilet. :| |
Hm nee liever niet :s
|
ik doe het maar op 1 plek,
en in ieder geval niet op het toilet! :o |
Sex op wc = prima, heeft wel wat :p
Maar nee niet met mezelf, lijkt me weer nix aan. |
Citaat:
ontopic: hmm... ik kan leukere plaatsen bedenken :) |
euhm, tja... doe mij maar gewoon mijn bed hoor. De wc... het is maar net wat je geil vind he...
|
Meisjes masturberen gerust op de wc, tenminste ik ben 'n meisje en ik doe 't zo vaak op de wc. Maar 't kan natuurlijk zijn dat ik gewoon 'n uitzondering ben.
Maarjah... soms ben je gewoon geil en kan je je niet meer normaal concentreren voor je een orgasme hebt gehad. En nou ben ik best goed om zonder dat iemand het doorheeft klaar te komen, maar soms is 'n beetje ruimte voor je zelf toch wel handig dus.... |
Ik ben al blij dat ik openbaar toilet kan plassen. Als het al te vies of te onrustig is heb ik al moeite om de blaaskringspier voldoende te ontspannen. Klaarkomen gaat echt niet lukken daar.
Op mijn eigen toilet gaan zitten vingeren....waarom zou ik in 's hemelsnaam? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe lopen jullie dan helemaal van je bureau naar de wc zonder dat het hele kantoor doorheeft hoe laat het is? |
Toiletten (vooral openbare) zijn onhygiënisch, koud en oncomfortabel. Lijkt me reden genoeg om daar niet te masturberen. Seks in openbare toiletten doe ik dus ook niet aan.
|
Citaat:
|
Kan best hoor, niet meest ideaal, maar waarom niet? (nja alleen thuis dan bij iemand anders vind ik niet zo gepast "Goh was was jij lang op de wc" en in een openbaar toilet wil ik alleen maar zo snel mogelijk weer buiten staan)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ieder zo zijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms moet je gewoon even. En als er dan geen andere plek is...
|
Kan het zijn dat mannen eerder op het toilet hun ding doen omdat dat het enige intieme plekje is dat er op school/op het werk beschikbaar is als de nood het hoogst is? Kan me ook inbeelden dat het makkelijker is als je nog bij je ouders woont en je niet met tissues wil zitten klooien op je kamer, dat je het dan op het toilet doet en het papiertje meteen weggooit. Wat dat betreft hebben wij vrouwen het natuurlijk makkelijk, bij ons komt er niks (of heel weinig) uit.
Ik heb het overigens ook wel 'ns een keertje gedaan op het schooltoilet :o maar dat was niet voor herhaling vatbaar. Niets is zo gezellig als je eigen bedje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, dat je over seks zegt 'overal een keer', oke. Maar masturberen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik heeel geil ben vinger ik me soms wel ff snel daar. Maar dat gebeurd echt zelden.
|
Ik vind mijn eigen ontlasting heel geil dus ja jongens, ook ik zit soms op de wc te snokken. :rolleyes:
|
Citaat:
Zelf ruk ik soms wel eens op toilet, vooral thuis of als ik ergens ben (nog niet op een openbaar toilet hoor), gewoon omdat het een intiem plaatsje is en alle restanten gaan gewoon het riool in :) |
Citaat:
|
een bed is beter maar een toilet kan ook...
|
Het lijkt me een niet al te prettige ruimte nee. Ik wil er toch minstens bij kunnen zitten/liggen/ontspannen.
|
Citaat:
op de pot en naar beneden mikken? of gewoon als pisstand en dan mikken? |
Citaat:
En inderdaad, dat slot. |
best handig hoor...best wel eens gedaan...het handige is, ze zijn bijna overal toiletten :D bedden niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |