![]() |
2 Paartjes
Heeft iemand wel eens de intentie gehad sex te hebben met je eigen vriend(in) terwijl er in dezelfde kamer een ander paar bezig is?
Het lijkt me een makkelijk en veilig alternatief als je onzeker bent over triootjes en kwartetten... Of zeggen jullie, nee, bedankt...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh ben nie zo trots op me eige dak alles aan weet ikveel wie wil late zien... nu tenminste nie... maybe later maar dan nog beslis ik dat nog nie alleen:)
|
Citaat:
je weet dat je lekker bent!!! mar kzou t nu ook nie willen.. tog lijkt t me wel geil (lig natuurlijk aan de personen die erbij zijn he geen karin en danny bv!) :p |
Hmz, het is niet iets wat ik nog graag een keer wil doen ofzow, maar ik sluit niet uit dat het zou kunnen gebeuren.. Het is niet zo dat als het zou gebeuren ik dan zou zeggen: heej, wacht ff, ik wil ergens anders heen ofzow..
Ik weet wel dat een vriendin van me het een keer op mijn kamer heeft gedaan met een jongen terwijl ik daar lag te pitten, maar jah, toen was ik zooo bezopen dak in een keer weg was en kheb ook nix gemerkt gelukkig :p |
Ik voel me daar vet ongemakkelijk bij dus doe maar niet.
|
Ik zou veel te hard moeten lachen om wat zij allemaal uitspoken :D
|
Nee, ik zou me niet relaxed voelen dan.
|
Citaat:
misschien over heel veel jaartjes |
Citaat:
kwas met me ex bezig, maar niet 'het' ofzo, oppet bed van zijn beste vriend, en zijn beste vriend lag ook op dat bed te vozen met zijn vriendin (heel groot bed trouwens:p) met ze vieren onder dezelfde deken :o maar t was heel schemerig dus viel sowieso niet veel te zien. en we hebbe alle vier in een deuk gelegen :D |
hmmz, dus niet zo veel menschen hebben hier interesse voor...
ik zal wel pervers zijn ofzo :D YEAH!!! |
mjah ik zou het ook wel geil vinden :)
kweet alleen nog niet of ik het ooit uit ga voeren :o |
Citaat:
*herinnert zich opeens een voorval toen beste vriendin en zij twee vrienden aan de haak geslagen hadden en op het twee persoonsbed van haar vriendins vriend te vozen lagen... naast vriendin met haar vriend* Nou ja, magoe, da was ook geen sex... |
leuk toch, elkaar gaan na-apen :)
|
wel iets half, was men lief rustig aant kussen
maar neffe ons in een groot bed kwam er nog een koppel liggen maar die begonnen wa vuriger te doen en dan zen we het afgetrapt :p |
Citaat:
:D |
Ligt eraan wie het zijn. Mijn beste vriend en zijn vriendin zou ik niet erg vinden. We kennen elkaar alle 4 heel goed, maar een vreemd paartje, denk niet dat mijn vriendin dat op prijs stelt.
|
Nee, daar hebben WIJ geen behoefte aan Kasper :)
|
Juah waarom niet :) tis inderdaad wel een goed alternatief voor triootjes ofzo en juah als je het andere paar kent, wat maakt het dan uit. Ze hebben heus wel vaker mensen sex zien hebben :D
|
euhm...
als die ander nu zouden liggen te maffen zou ik er niks mee inzitten van (heel stilletjes) seks te hebben, als ze vrij diep slapen kunt ge zelfs al wat geluid maken, maar als ze allebei klaarwakker zijn en zelf ook aan 't seksen zijn... 'k weet niet... misschien wel, misschien niet... I dunno... *blue* |
Ik vraag me af hoe lang het 2 gescheiden stelletjes blijven :D.
|
Citaat:
(pfft... neuken als voorspel... ok... dit is beetje raar) |
Het lijkt me echt helemaal niks. Sex is toch iets voor 2 mensen vind ik, ik zou me absoluut niet op mijn gemak voelen als er anderen bij aanwezig zouden zijn of zelfs deel zouden nemen.
|
Dat lijkt me super g**l
Ik wil ook een trio samen met me vriend en een ander meisje we hebben er alleen nog geen kunnen vinden... :( |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |