![]() |
CSI: New York
Wie heeft deze eerste afleveringen al gezien en wat vond je er van want ik vond het best wel kicken.
Tis aleen wel net zo een beetje als de andere CSI's maar dat het in New York is doet een hele hoop weer goed. Dus laat horen wat jullie er van vonden! |
Is dit het vervolg van miami of zo?
|
Huh? Wanneer was het erop?!
|
Ik wist niet eens dat die op tv was geweest?
|
Op de Nederlandse tv zal New York wel over 5 jaar uitgezonden worden. :|
|
Dat is NEderland nog niet op TV.
|
he balen, begin dr dan ook nie over :p
|
RTL zegt dat ze waarschijnlijk rond Maart 2005 CSI New York gaan uitzenden.
|
best benieuwd
|
goede serie.
vond de 1ste csi goed, miami vond ik zuigen. New York vind ik veel beter dan de 1ste 2 csi series. :) goede acteurs. goede verhalen. (y) |
Leuk, ik hou wel van de CSI-series, kijk ook altijd naar CSI en CSI Miami. Dus NY zal wel :cool: zijn denk ik..
|
CSI/CSI M/CSI NY zuigt. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
En het is zo ver.. Op 6 maart begint op Yorin CSI: New York..
Dat betekent van zaterdag t/m dinsdag CSI :cool: Wie gaat er kijken? Ik zeker wel!!! |
Ik heb het niet zo op spin-offs. Doe mij maar de originele (LA).
|
Ik ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Heerlijk.
|
Ik had de eerste afleveringen al via internet gezien. Maar zeker een aanrader, ik vind deze beter dan miami.
|
Ik hou niet zo van CSI maar Sinise is wel een reden om te kijken, dus misschien dat ik zondag eventjes een aflevering kijk.
|
Citaat:
|
nog ff en dan is ie er! kan niet wachten :cool:
|
Heb ze tot nu toe allemaal gezien.
en zijn erg leuk. vindt NY leuker dan miami. (y) |
Citaat:
|
lijkt mij wel leuk :)
|
Citaat:
|
Ja dat ze er een soort van collega bij krijgen...
niet echt samen in 1 serie denk? Waar is die vent van CSI: New York trouwens van? hij heeft zo een bekende slechterik kop :( |
Citaat:
het enige dat gebeurt wat op zoiets lijkt. spoiler voor Miami en New York, weet niet of deze ep van miami al op tv is geweest.
Spoiler
|
Hij speelt volgens mij Wormtongue in Lord of the Rings: The Two Towers.
Dat ene hulpje van de koning, maar dat weet ik niet zeker, hij lijkt er wel op. En hij speelt in Forrest Gump, en goede vriend van Forrest en die zijn benen verliest in de Vietnam-oorlog en in een rolstoel terechtkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft hij gespeeld in the green mile, ransom, snake eyes, apollo 13 en forrest gump. Goede acteur. (y) |
De CSI-series zijn leuk en spannend, maar halen het qua inhoud en acteerprestatie niet bij de ultieme politieserie van het moment, namelijk Law and Order:criminal intent. Dat is pas een meesterwerk.
|
Citaat:
|
Ik vind CSI (iig Miami) beter dan Law & Order eigenlijk. Al dan niet qua acteren.
Alhoewel hoe-heet-die detective van L&O (die zulke prachtige bekken trekt als ie mensen ondervraagt) wel geniaal is. |
Jaa, die acteur in L&O is goed. De serie zelf vind ik een beetje eentonig, maar goed, ik heb 't nog nooit gevolgd ofzo, dus ik kan er eigenlijk niets over zeggen. NYPD Blue vond ik vroeger altijd super gaaf, dat is ook echt een goede politieserie.
CSI vind ik wel leuk, maar Miami een stuk minder leuk dat Las Vegas. Ik vind Grissom gewoon heel gaaf, in Miami zit niemand die me echt aanspreekt zoals Grissom dat doet. Ik ga New York zeker eens kijken, 'k ben heel erg benieuwd. |
Citaat:
Dít is Gary Sinise |
In CSI: LA zitten leukere acteurs dan bij Miami , ben bnieuwd naar NY; ga zeker kijken/opnemen!
|
Citaat:
BTW, hoe is is deze serie? Die kapsel van die neger komt zo uit de jaren tachtig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |