![]() |
bridget jones
wie is er al heen geweest?
ik gister, vond het weer een lekkere film.. :cool: |
Ikke... Ik wist al dat het niks ging worden, maar ja... Als twee leuke meiden vragen of je meegaat, dan ga je mee, natuurlijk. ;)
Inderdaad, mijn verwachtingen kwamen uit: wat een baggerfilm! 'Vrouwenhumor'... ugh! (n) Het ergste vond ik nog wel het stukje waarin al die vrouwen in de Thaise gevangenis samen met Bridget 'Like a virgin' gaan zingen en Madonna gaan nadoen. Dat doe je ook echt als je al jaren in een Thaise gevangenis op zit gesloten, he. Dan ben je ook echt übervrolijk... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond hem leuk! Ik ben er afgelopen donderdag geweest. :cool:
|
Ik wil hem wel weer zien.
Lekker fout :D |
Gister in de bios gezien.
Wel grappig, maar wel echte vrouwenlol. :p |
Wacht wel tot ie te huur is, of mn broer em kan downloaden..
Niet echt een film om in de bios te zien denk ik |
<3<3
Gister gezien. Ik vond m geweldig! Mja Deel 1 was ook al wel een van mijn favoriete films :) Ik wil m nog een keer zien!! Een echte goeie feelgoodmovie (y) |
Ik vond m niet zo goed als de eerste. Maar als ik moest lachen dan moest dat ook hardop hij was weer erg grappig maar op een of andere manier viel ie toch een btje tegen.
Als ze in die jurk t trapje oploopt :D |
Ik ga er zaterdag heen met een vriendin, dus ben benieuwd... De eerste film vond ik wel leuk, dus ik heb wel hoge verwachtingen op zich.
|
Ik heb wel 1 keer gelachen. Meer om de slaperige houding van mijn vriendin dan om de film. Jammer, ik miste Hugh's droog- en onnozelheid verschrikkelijk.
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik hier heen ga, ik haat Renee Zellweger en ik haat vrouwenhumor. |
Citaat:
|
ik wil hem zieeeeeeeeeen
alleen vanwege Collin Firth dan daar heb ik sinds mijn 8e al een 'crush' op :P mr Darcy in Pride en Prejudice, ubergeil :cool: |
Voorspelbaar en meerrr van hetzelfde, maar o zo leuk. :D
|
Citaat:
|
Ik heb deel 1 nog nooit gezien, wel het boek gelezen, een vriendin haalde me over om naar deel 2 te gaan.. en ik verwachtte er meer van. 't is helemaal niet echt Diary-style, dat mis ik denk ik vooral. Verder wel grappig maar je kan 'm ook wel huren.
Spoiler
|
|
De eerste vond ik leuker. Ik hou sowieso niet van 2e (en 3e, 4e..) delen. Dit was gewoon meer van hetzelfde, meer van dezelfde humor en meer van Bridget's blunders. Het was zeker wel de moeite waard om te kijken, daar niet van. ;) Maar het verhaal was gewoon een stuk minder.. en dat van die Thaise gevangenis vond ik behoorlijk stom.
|
Citaat:
ik ging vooral voor hem naar die film :bloos: |
Citaat:
|
Ik was donderdag geweest. Ik vond tem wel grappig, maar ik had er meer van verwacht. Vond Bridget soms egt en doos hoor. Maar wel grappig
|
I am probably mit bebe. :D :cool: :p
|
ik wil Pride & Prejudice op dvd :mad:
colin firth <3 |
Citaat:
|
Ik vond het ook echt een goede film!!! :D
Alleen jammer dat Hugh Grant de slechte speelt :o 2 mannen die achter elkaar aan zitten en die in een fontein gaan vechten? Prachtig! :D |
Ik vond het geweldig, maar dat kwam doordat Colin zo sexy is :o
|
Colin Firth en Hugh Grant zijn zééér sexy in de film :o :eek:
Ik vind het ech geweldug met het skiën :D :cool: |
Ik haat Bridget Jones en Renee Zellweger uit de grond van mijn hart, dus weinig kans dat ik dit prul, want dat is het ongetwijfeld, ooit onder ogen krijg. (y)
|
Wehehe ik ben vanavond geweest met mijn vriendin, had deel 1 maar halfjes gezien (vond hem niet boeiend genoeg ofzo weet niet meer) en wist dus niet echt wat ik moest verwachten. Maar wonder boven wonder vond IK hem zelfs grappig, en meestal haat ik van die vrouwenfilms :o
Ik geef hem een 7+ (y) (en volgens mij hadden een paar andere vrouwen in de zaal hem wel een 10 gegeven, die bleven lachen :D) |
Dit is nou een film waarbij ze het gewoon bij deeltje 1 hadden mogen lezen :(
Ps las net dat er een The Ring 2 in de maak is, ook weer super fout!!!! laat het nou lekker bij het origineel, please :( |
ik durf er niet heen te gaan, te erg voor woorden (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha mn vader had 2 gratis kaartjes dus heb hem met hem gezien :D ongelovelijke wijven film natuurlijk maar was wel leuk
|
Je moet wel in een bepaalde mood zijn anders is ie echt zooo flauw. Maar er zitten wel echt een paar hele lollige stukjes tussen.. :D
"Doesn't everybody deserve a second chance?" "yes, everyone.....except Hitler, he was a very very bad man" :D en dat stukje in de gevangenis vond ik ook leuk "wonderbra!" maar hell nee absoluut niet realistisch. :p |
Citaat:
|
Afgelopen dinsdag gezien in een volle bioscoopzaal met vrijwel allemaal vrouwen en een enkele verdwaalde man. Het was natuurlijk een oppervlakkige en niet helemaal realistische film, maar dat doet er niet toe, want hij was weer errug grappig en leuk! En het schept nogal een sfeertje als je met een paar honderd vrouwen tegelijk moetn lachen en klappen en gillen op hetzelfe moment :)
|
Woensdag gezien, was wel geinig opzich niet bijzonder (dat gevecht bij die fontijn was wel errug grappig :D), maar ik was met een vriend dus ja, denk toch iets geschikter om met vriendinnen te gaan.. Ook al zegt ie altijd dat het hem nix uitmaakt welke film.. :rolleyes:
|
Citaat:
*In dit geval vond ik de voorfilmpjes en reclame leuker dan de film* |
Citaat:
|
Ik heb hem gister gezien en ik vond hem echt kei grappig :D
Tuurlijk is hij niet realistisch maar dat hoef van mij ook niet. Colin Firth was (y) :o |
*kucht* ik heb pride and predjudice op video en bijna op dvd van bol.com..en Mr. Darcy staat op de voorkant van mijn boek van pride..
|
Ik heb hem ook al gezien, en ik vind hem leuk. Vooral de Colin Firth / Hugh Grant stukjes zijn :cool: . Tis geen hoogstandje natuurlijk, maar een leuke vermakelijke film..
|
lijkt me mega-saaie film. Als ik er naartoe ga is het om de ronde vormen van Renee Zellweger te bewonderen. :D
|
in the bold and beautiful gebeurd nog mee en dat heeft tenminste nog een verhaallijn (y)
|
Citaat:
Ga dan gewoon neuken op de bank. |
Citaat:
Ikzelf heb hem nog niet gezien, maar deel 1 vond ik ook niet geweldig dus deel 2 zal er wel niet veel beter op worden. Maar wie weet. Ik ga er iig niet voor naar de bios. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |