![]() |
Als je een forummer een vraag mocht stellen....
Wat voor vraag zou je dan aan wie stellen?
|
Ik zou wel eens van Juno willen weten waarom zij zich als 35-jarige vrouw geroepen voelt op een scholierenforum aan 14-jarige meisjes uit te leggen hoe ze moeten pijpen.
|
Ehm...die stel ik dan gewoon :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou aan TheRedArrow vragen of ie de forumregels (onderaan) voor meer informatie omtrent welke codes je mag gebruiken in je posts wel eens gelezen heeft.
|
Euhm. Misschien is die vraag te persoonlijk eigenlijk. Hij is iig voor Quiana.
En om te denken op DK-niveau; niemand. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en waarom mathfreak in hemelsnaam als 40 jarige op een scholieren forum zit
|
als ik iets wil weten, pm ik wel
|
Citaat:
|
Enlightenment... ik heb de vraag al wel gesteld trouwens :) maar ik heb (nog) geen antwoord gekregen.
T gaat over de ban van Machiavelli |
Citaat:
|
Citaat:
als het een wiskunde leraar is ok.. |
Citaat:
|
Citaat:
ja al die verhalen over naar de hoeren gaat etc (N) bah |
dan ga ik toch ns even kieken op sexualiteit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er werdt gezocht naar iemand die scholieren kon helpen met wiskundige problemen. Dit heeft hij toen opzich genomen en is toen ondertussen ook actief gaan forummen op andere gedeeltes van het forum. Dat was het zo ongeveer (dacht ik). |
Aan Tofke, waarom hij als 25-jarige nog steeds op een scholierenforum rondhangt. En of hij echt geen leven heeft.
|
Ik zou graag wat aan Balance willen vragen... Maar ik durf het niet zo goed:o
|
quiana...:bloos:
|
Waarom Tandpasta nu zo broodnodig moest gaan lopen janken over DK op Bz.
|
Solero. Wanneer wor dje weer unbanned?
|
Citaat:
|
Ik heb zozeer van vraagtekens bij enige acties van enkele van forumbazen.
|
Citaat:
|
ik zou aan per piacere willen vragen waarom ze dr naam in het italiaans heeft, en gefeliciteerd ook altijd in het buitenlands (italiaans?) heeft? ben je italiaans ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
amo l'italiano ik hou van het italiaans I love italian j'aime l'italien amo el italiano jag älskar italienare Αγαπώ τα ιταλικά hup :o |
haha, dat is iig duidelijk, nou dan heb ik mn forummer een vraag gesteld! ook weer klaar :)
|
Ik zou aan Valentijn vragen of hij nou voor mij een gedichtje wil maken.
maar dat heb ik al gevraagt, maar hij zegt dat hij pas een gedichtje over me kan maken als hij me gezien heeft. |
Citaat:
Doordat hij een vorm van autisme heeft kan hij moeilijk contacten leggen met anderen. Dat is ook de reden waarom hij zo nu en dan naar de hoeren gaat. Hij zal hier ooit een keer verzeild geraakt zijn en blijkbaar vind hij het hier gezellig. |
Citaat:
*Saaiheid* |
Citaat:
|
@fractuur: Is Bob de Beer in het echt ook zo zacht?
|
@ Briseis, hoe gaat het met nicklas? (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb vandaag een nieuw zweeds woord geleerd 'helenelund' |
Citaat:
Dat woord klinkt leuk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij vond het trouwens onwijs stoer om een 18-jarig persoon in zn lijst te hebben :D |
Citaat:
ja, maar ik had al iets met nicklas afgesproken over de bedden in Ikea :evil: en ja, nicklas is een beetje gek :D maar wel een schattig lief ventje <3 |
Citaat:
|
Enlightenment WHY!?!?! :(
|
Aan Solero/Hasseltboy en iedere andere 'unban hem/haar'-figuur,
wanneer jullie eens gaan ophouden met dat gezeik over het unbannen van mensen die gebanned zijn omdat ze het er blijkbaar zelf naar gemaakt hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |