![]() |
Wat ge de dalijk doen? en waarom?
Ik moet straks naar school, Gym tot 5 uur..
Omdat het moet en omdat ik niet spijbel he. |
Naar school, waarom :confused: Ja, waarom niet?
|
M'n kamer opruimen, omdat het nodig is.
|
Computerspelletjes spelen, omdat dat maatschappelijk verantwoord is.
|
les krijgen over de europese vredesbweging, daarna naar amnesty
|
Verdergaan met ontbijten en tegelijk doelloos forummen, douchen, relaxen en dan naar m'n werk.
|
Citaat:
|
naar een sollicitatie gesprek
moet niet *staat wel een afspraak* maar wil toch werk hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(8) Hoe sterk is de eenzame.. fietser die kromgebogen.. over z'n stuur tegen de wind.. zichzelf een weg baant (8) En dan voel je je al niet goed, en dan gaan ze je nog uitschelden voor breezer ook. :( ( :p ) |
Citaat:
:D |
Naar de HMH :cool:
|
een poging om wat schoolwerk te doen.
|
Ik kruip zometeen m'n bed maar in; ik ben ziek, zwak en misselijk
en vooral enorm moe. :/ |
Citaat:
|
Een computerspelletje spelen, omdat ik daar zin in heb.
|
Pws afmaken :(
|
Een beetje niksen. :cool:
|
Ik denk een Plan van Aanpak maken. Of een PGO. Daarom.
Of ik geef mijn luiheid de kost. |
Studeren
|
oefenen voor tmn, omdat we nog even moeten doorzingen
sporten, omdat ik conditie moet nog een keer me haar verven volgens femke omdat het niet helemaal perfect is slapen eten |
internetten, eten en werken
internetten omdat het leuk is, eten omdat je eten nodig hebt en werken omdat ik ingeroosterd sta! |
Oprah kijken, omdat ik me verveel
taai eten, omdat ik nog niet rond genoeg ben :rolleyes: sporten, omdat dat moet. |
Citaat:
|
Verder met forummen, ook nog een keer ontbijten rond een uur of 3, en stageverslagje eens afmaken. En films kijken.
|
naar huis gaan om me lekker eens een potje te gaan vervelen en o ja ook nog eens in bad
|
Ik ga dadelijk fitnessen.
|
Citaat:
|
Ik ga proberen te slapen en ik hoop dat ik mijn droom van vanochtend afmaak dan :o
En daarna eten en om 19.00 word ik opgehaald omdat ik moet oppassen. |
sporten, omdat ik daar zin in heb?
|
Een documentatiemap in elkaar flutsen, want dat moet ik morgen inleveren. En werken, want ik sta ingepland.
|
leren
beetje opruimen eten |
levensbeschouwing, frans en wiskunde maken
:o noujaaaa... dat is de bedoeling he |
Citaat:
|
m'n lesvoorbereiding en notatieschema voro dansen afmaken, m'n tas voor morgen inpakken, in bad, eten en zingen.
Pfoeh. ben nu al moe edit: waarom? Eh... huiswerk omdat het nou eenmaal moet... het is voor donderdag, maar dinsdag en woensdag geen tijd. Tas inpakken omdat ik vanavond laat thuis ben en morgen geen tijd wil verspillen aan inpakken. In bad omdat ik stink :D Heb gesport. En zingen omdat ik t leuk vind en omdat de repetities nou eenmaal op maandag zijn :confused: |
Huiswerk maken :|
|
DVD'tje kijken.
|
eten, omdat het moet. ik heb al dagen geen honger meer :s
|
Eerst mijn huiswerk maken, dan douchen, dan gtst kijken.
|
Citaat:
|
Ehm... Streetdancen, omdat ik les heb.
Dan eten, omdat ik na streetdance altijd heeeeel erg honger heb. Dan MSNen/forummen, omdat ik dat leuk vind. En dan maffen, omdat ik dan moe ben;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst douchen en dan naar mijn vriend toe gaan
|
Forummen, omdat ik me verveel, en wachten totdat er iemand op me praat op MSN zodat ik me dan niet meer verveel.
|
Hardlopen, omdat ik m'n conditie op peil wil houden en ik het leuk vind. Even nergens aan denken, gewoon rennen :)
|
tv kijken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |