![]() |
wat heb je aan?
ik draag:
all stars wijde broek replay studs riem bijenkorf zwart overhemd h&m (in broek) |
rood ondergoed
donkerblauwe spijkerbroek daarover wit jurkje met zwart strikje en zwart dingetjes daarover zwarte offshoulder trui zwart regenlaarzen met figuurtjes erop |
Blauwe wollen marine trui
daaronder mijn stoere deftones longsleeve :o Hema boxer bruine rib broek van dickies old skool vans met camo print |
een herenbroek van de coolcat volgens mij
een oranje action hemdje een zwarte h&mtrui zwarte és schoenen |
badjas
pyjama sloffe |
Spijkerbroek
Freckles t-shirt burlington sokjes converse slippers nat plakhaar Ik heb eindelijk es een dagje vrij. Yay. |
carhartt spijkerbroek
legergroen truitje met lage hals witte leren riem witte skateschoentjes |
Levi's spijkerbroek
Abercrombie polo met daaronder een longsleeve Gewone riem Gewone leren schoenen |
3 kwart miss sixty broek (met grote knoop)
zwart t shirt met daarover een heldergroen t shirt stoere lederen armband met daarnaast een parelarmband lange oorbellen van pilgrim bruin rib colbert met gave broche van de HEMA grote speld schuin in mn haar |
Citaat:
anyway ik heb aan allstars Jamie Thomas broek leren riem wit tool shirt volcom geruitte trui adidas vest |
Grijze hoodie
Zwart shirt lange mouwen Spijkerbroek pantoffels Koud. |
Grijze broek
Zwarte leren laarzen Zwart hempje :eek: Eigelijk best koud.. |
kort spijkerrokje met aan de onderkant een soort rafels abercrombie
donkerbruine ribmaillot hema brede leren riem gucci (van zus) wit shirtje met vhals en kant jackpot rose jasje josephine & co bruine laarzen met rose tweed invito rose hangdiamantjes glad horloge guess? haar los in een zijscheiding en gestijld geurtje: lacoste pour femme |
ik draag:
-lichtrozeroze/zwart shirtje -met daaroverheen een zwart gehaakt vestje (zo een met allemaal van die 'gaten' erin :p ) -een spijkerbroek -een roze riempje -schoenen van MAG dat was het wel zo ongeveer... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spijkerbroek
hoge quicks wit shirtje blauw vestje met capuchon zwart colbert nee, ik heb het niet meer koud (y) |
copy+paste uit het vorige topic:
- witte longsleeve,Hm - roze hoodie,Hm - zwarte ribbroek,d&g - zwarte munichs - zwarte riem met studs |
spijkerbroek van levis
zwarte longsleeve van h*m rood vestje van h*m zwart ondergoed van la perla grote rode sjaal van de h*m blauwe adidasjes |
Citaat:
|
Citaat:
Maar all stars zijn zooo fucking koud swinters :( |
Citaat:
Maar opzich wel logisch, omdat er maar zo'n dun lapje omheenzit :eek:! |
Citaat:
|
all stars en ja ik heb t ook koud
retro adidas trainingsbroek <3 element trui |
zwarte air force 1 schoenen
spijkerbroek (geen idee welk merk skatemerk ofzo) wit shirt van freshjive hoodie van polo |
Zwarte schoenen van Kangaroos
donkerblauwe spijkerbroek van Indian Rose Rood shirtje van de H&M met daarover een zwart vest van edc |
Citaat:
|
zullen we een clubje beginnen allstars dragers?:cool:
|
Citaat:
Dan hoor ik eindelijk ergens bij:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal altijd een dropout blijven..... |
Citaat:
Allstar Weapons Trainingsbroek (Adidas) Overhemd (H&M) Shirt (Energie) Net gewerkt. |
Citaat:
|
zwart broek met wijde pijpen en roze strepen
zwarte trui met een mega kol paarse riem donker blauwe muts om mijn dreads warm te houden (y) :D |
groene joggingbroek
zwart t-shirt met Le chat noir grijze zip-up hoodie |
bluejeans, facing down hoodie :o
|
zwarte ribbroek
legergroene trui |
ik vind allstars helemaal niet koud in de winter :confused: maar dat zal wel aan mijn voeten liggen want normale schoenen vind ik te heet
ik heb aan lichtblauwe longsleeve, spijkerbroek, blauwe allstars, blauwe rozenkrans... |
vans
bruine, wijde broek zwart jasje sjaal zwart truitje met opdruk |
-Blauwe ribbroek
-Gestreepte over-de-knie-kousen -Rood hemdje -Bordeaux longsleeve -Gestreepte tuniek achtig iets -Zwarte sjaal -Rode sjaal -Ondergoed |
Zwarte maillot
Zomerjurkje met rode en oranje bloemen Zwarte v-hals trui er overheen Fluoriserend groene sloffen |
Een rode sportbroek
een pumatrui sloffen van klauwen (ik voel me niet lekker) |
vans
baggy broek witte riem bruine blouse met bloemetjes witte hoodie |
Grijze broek
roze spagettibanjetruitje blauw vest roze sokken dc's |
Zwarte broek (h&m)
Zwart shirtje heb de hals eraf geknipt dus is het een schouder truitje :P Pyramide spike riem,..of hoe je dat wilt noemen. |
een beetje baggy-met-lage-zakken-broek van vsctjeans en een wit bloesje met lichtblauw truitje eroverheen
lichtgele allstars (jakoud) |
Boxer (Dim)
Witte Sleeves (H&M) Ochtendjas voor 's avonds. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |