![]() |
Enquête
Ik ben bezig met mijn sectorwerkstuk als onderwerp heb ik samen met anderen een nieuw product op de markt zetten gekozen.Om te kijken wat de mensen willen heb ik antwoorden nodig dus als mensen deze enquête zouden kunnen invullen ben ik ze daar dankbaar voor.
Bent u geïnteresseerd in een nieuwe candybar: -Ja -Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. -Een gezonde candybar die u aan uw kinderen kan geven. -Een candybar die lijkt op Redbull maar dan in eetvorm. -Anders namelijk: Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt -Sportscholen enz. -Anders namelijk: Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro -Tussen 1,00 en 2,00 euro -Anders namelijk: Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). -Anders namelijk: Welke smaken moeten er komen: -Aardbei -Banaan -Chocola -Anders namelijk: |
Bent u geïnteresseerd in een nieuwe candybar:
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: Lekker en zoet, maar toch gezond. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: een gezonde snack met chocola. in een "candybar" moet altijd chocola en geen kokos Waar moet het verkocht worden: overal waar je iets te snaaien kan kopen lijkt mij. Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: chocola en dan het liefste witte chocola |
Klinkt mischien dom maar wat is een candybar, een snoepwinkel of een snoepje. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Anders namelijk: max. 50 ct. Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -overal zo'n beetje Hoeveel zou het mogen kosten: -Anders namelijk: tussen de 0 euro en de 2 euro. Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Anders namelijk: iets orgineels en meer pure chocola. |
Citaat:
|
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Een candybar die lijkt op Redbull maar dan in eetvorm. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Een gezonde candybar die u aan uw kinderen kan geven. Waar moet het verkocht worden: -Sportscholen enz. Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 1,00 en 2,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
Citaat:
|
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: iets lekkers wat niet al te slecht is :D Waar moet het verkocht worden: -Anders namelijk: overal waar het een beetje handig is lijkt me? plekken zoals scholen, snackbars, supermarkten etc. Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: lekkere candybar met chocola, niet te zoet Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt -Anders namelijk: in snoepautomaten Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
Citaat:
|
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: - Chocola |
Citaat:
|
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Een gezonde candybar (die u aan uw kinderen kan geven). Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro het geld groeit me niet op de rug Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). Welke smaken moeten er komen: -Banaan |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: Een gezonde calorie-arme candybar. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Anders namelijk: gezond zijn. Welke smaken moeten er komen: -Anders namelijk: zoiets als perzik, abrikoos, citroen, limoen en dergelijke. |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: iets lekkers, bv met chocolade, maar toch gezond Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt -Anders namelijk: op scholen Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: -Aardbei -Chocola |
Nee. Wat zoekt u in een nieuwe candybar: N.v.t. Waar moet het verkocht worden: N.v.t. Hoeveel zou het mogen kosten: N.v.t. Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: Lekkere smaak. Welke smaken moeten er komen: N.v.t. |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop Welke smaken moeten er komen: -Chocola (wit) |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Aardbei |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Anders namelijk: zo weinig mogelijk Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: iets gezonds, wat toch lekker is. Waar moet het verkocht worden: -Anders namelijk: overal, in de supermarkt, op school, in automaten, in de bioscoop.. net als de rest van de candybars. Ik wil het wel eten maar er geen moeite voor doen :p Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola, sowieso chocolade. De rest verzin je zelf maar ;) [/B][/QUOTE] |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: een lekkere gezonde candybar die ik niet aan mijn kinderen kan geven want die heb ik geen Waar moet het verkocht worden: -Anders namelijk: supermarkten, sportscholen, kioskjes, dat soort dingen, vanalles Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro (bij 'mogen kosten' gaat het om een maximale prijs, dit is geen maximale prijs) Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Anders namelijk: ik koop geen candybars Welke smaken moeten er komen: -Anders namelijk: doe maar nootjes ofzo :) |
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: een lekkere gezonde. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt -Scholen Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: Een gezonde candybar die u aan uw kinderen kan geven. Waar moet het verkocht worden: Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: Anders namelijk: framboos :) |
-Nee :| Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: hoef geen candybar Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,0 en 0,50 euro (was toen er nog gulden was tenminste zo) Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). -gezond Welke smaken moeten er komen: -Anders namelijk: iets origineels cactus ofzo, of een of ander fruit uit het verre zuiden |
Citaat:
|
-Nee Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: een lekkere candybar, die ook nog eens gezond is. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak Welke smaken moeten er komen: -Aardbei -Banaan -Chocola |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -Anders namelijk: Lekker, geeft een vol gevoel, maar toch weinig calorieen Waar moet het verkocht worden: -Anders namelijk: op elke straathoek en op internet natuurlijk Hoeveel zou het mogen kosten: -Anders namelijk: tussen de 0 en .60 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Lekkere smaak -Goedkoop -Goede werking (bijv. als ik energie nodig heb dat ik die ook krijg). -Anders namelijk: een mooie verpakking, een hip imago, CHOCOLADE! Welke smaken moeten er komen: Chocolade, iets met caramel erin en room Ga jij deze nu op de markt brengen :D |
-Ja Wat zoekt u in een nieuwe candybar: -lekkere zoeten dingen gewoon voor tussendoor. Waar moet het verkocht worden: -Gewoon de supermarkt Hoeveel zou het mogen kosten: -Tussen 0,50 en 1,00 euro Wat moet een candybar hebben zodat u het blijft kopen: -Anders namelijk: weinig calorieën, hihi Welke smaken moeten er komen: -Chocola |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |