![]() |
Vervallen van garantie, maar nogsteeds klachten (laptop)
Ik heb in oktober vorig jaar een laptop bij dell gekocht. Bij die laptop heb ik al diverse problemen gehad
( de fan (ventilator) is kapot geweest, waarvoor ik een nieuwe heb gekregen, de w toets haperde waarvoor ik een nieuw toetsenbord heb gekregen, en ik had problemen met de tv-out waarvoor ik een nieuwe videokaart heb gekregen, later bleek het aan mijn tv te liggen) Nou is mijn-pijltje-naar-beneden toets weer kapot, of tenminste, hij hapert, net zoals mijn w toets eerst deed. Ik heb echter geen garantie meer, maar ik word er niet goed van dat er elke keer wat is met die laptop en ik er vanaf nu dus zelf voor op mag draaien. Op mijn nieuwe toetsenbord schijnt 3 maanden garantie te hebben gezeten, maar die is ook al verlopen aangezien ik hem in juli heb gekregen. Heb ik nog enig recht op vergoeding gezien mijn vorige klachten of moet ik vanaf nu inderdaad echt zelf voor alle kosten opdraaien? |
Dat wordt betalen, jah... Je kunt je garantie verlengen bij sommige bedrijven, maar ik weet niet of dat achteraf ook nog kan. Zou wel erg makkelijk zijn ;)
|
Als een product in de garantieperiode gebreken vertoont en het is na de garantieperiode nog steeds niet opgelost dan heb je toch nog steeds recht op garantie? Ik kan het gruwelijk mis hebben maar daar staat me iets van bij.
|
Deze klacht is ontstaan na de garantie periode. Ik heb wel dezelfde klacht eerder gehad, maar dat was een andere toets en ik heb toen een nieuw toetsenbord gekregen. Op dat toetsenbord zat toen 3 maanden garantie, maar die is dus ook al voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er toch wataan proberen te doen (contact opnemen met dell) want normaal is het niet en je mag toch verwachten dat zoiets langer meegaat dan 1 jaar
|
koop een oude compaq toetsenbord, zo'n simpel dingetje voor 5 eypo.
ik gebruik nu al zo'n 4 jaar, geen enkele klacht. En dell is gewoon een bitch, me ouders hebben ook een pc gekocht bij dell, allemaal gezeik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja daar was ik inmiddels wel achter ja. Het regent in de krant ook altijd met negatieve berichten over Dell producten. Maar daar kwam ik pas achter toen ik het ding al gekocht had. Nouja volgende keer geen Dell meer in ieder geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan gewoon een wets winkel binnen lopen die helpen je vaak gratis.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |