![]() |
Aoe
Ben nog een noob in strategy games :s
Maarja, hoe bepaal je je Population limit in Age of Empires I. Heb tevergeefs al gzocht op google! Alvast Bedankt |
Volgens mij kan dat niet in AoE I.
|
max:200 populations
Heb maar 50! |
Ik neem aan dat je al meerdere huisjes hebt die zorgen voor een hoger aantal units? Ben de naam namelijk kwijt, 3 jaar geleden ofzo voor het laatste gespeeld.
|
Meer huisje bouwen (max. is 10 ) en Town Centers overnemen en upgraden.
|
Kan 10 huisjes zetten die zijn samen 50/50. Heb ook al geprobeerd huisjes bij te zettten en Town centers er bij te bouwen maar niets helpt.
|
Euh, ja in de options anders ergens.
Maar sowieso, ga liever Age of Mythology spelen :). |
In AOE1 kun je in singleplayer geen population limit instellen, standaard staat deze op 50. In multiplayer kan dit wel. Je kunt ook gaan multiplayeren tegen CPU's, maar dan zit er steeds een vertraging in het spel: elke handeling die je doet wordt pas na 1 seconde uitgevoerd. Niet te spelen dus. Helaas.
|
Max population staat vast. Das om het spammen van een leger tegen te gaan waardoor de mensen die ook op hun eco letten te helpen .Daarom zijn mensen die op hun eco letten beter dan mensen die snel leger spammen.
|
Volgens mij was het bij AOE wel zo, dat je als je bijvoorbeeld 49 man hebt, je gewoon alle gebouwen units moet laten maken. Deze zullen allemaal gemaakt worden dus dan heb je meer dan 50 man (maar dat weet ik nie zeker dus:)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige manier waarmee je over de 50 pop. limit kunt komen is door tegenstanders te converten met je priest.
|
Citaat:
|
Ik heb altijd vertraging in Multiplayer. In Singleplayer niet, maar in Multiplayer wordt elke actie die ik doe pas een seconde later uitgevoerd. Op allebei onze computers, P3 450 MHZ 192 MB RAM, en een Celeron 2,4 GHZ, 512 MB. Dus daar zal het niet aan liggen. Dit probleem heb ik ook als ik gewoon offline multiplayer, dus via een netwerkje of tegen cpu's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |