![]() |
op vingers fluiten
Hoe fluit je nu op je vingers? Ik zou het erg graag kunnen.
|
ik kan het niet
|
Vingers alvast in je mond steken ;)
|
Van de 21 posts waren er 2 ontopic. En dan maar zeuren dat er te veel bans worden uitgedeeld... :rolleyes:
Ontopic dus. |
oh, je moet trouwens je tong dubbel klappen. Dus het voorste deel naar je amandelen toe (maar niet te ver, want anders stik je ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan het wel....
|
Ik hoorde laatst dat je je tong dubbel moet klappen. Schijnt te werken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan nog maar een keer voor de mensen die het niet snappen: klachten/vragen kunnen via M&M of via PM. Dit topic is bedoeld voor de vraag van de TS.
|
Citaat:
|
Ik kon het nooit, maar ineens kon ik t. Sinds kort dus pas en nog niet zo heel goed :p
Maar je moet je tong dubbelklappen (dus idd voorste stuk naar achteren) en dan leg je daar je vingers op en dan moet je gewoon blazen :) Dus dmv je vingers druk je je tong dubbel eigenlijk. En gewoon ervoor zorgen dat er ruimte zit tussen je vingers, waar dan dus de lucht doorheen kan. En na wat oefening komt er geluid uit :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je lippen aanspannen...niet zomaar lam laten hangen... |
Citaat:
|
Ik kan het niet, en bovendien betwijfel ik of je wat aan een beschrijving ervan zou hebben.
|
Het niveau blijft hier ook maar stijgen (y)
Ik kan niet op mijn vingers fluiten overigens :( |
Citaat:
|
Ik kan het soms, maar niet als er anderen bij zijn. (dan schiet ik
9 vd 10 keer in de lach. :o) Tong naar achterklappen, gaatje maken en blazen, meer is het eigenlijk niet... |
Ik kan het niet.:(
|
k kan wel zo fluiten.. maar niet op mijn vingers.. :o
|
Citaat:
ontopic: nee |
Ik kan het eigenlijk wel, maar hoe ik het doe?
Het is een automatisme, zal is kijken of ik het kan uitleggen. *gaat fluiten* |
Ik kan het niet.
|
Ik kan dat ook niet. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo veel mensen die het niet kunnen, zo boeiend om te weten wie het wel en niet kan :cool:
|
bedankt voor de tips. Kga nog wat oefenen
|
Citaat:
|
ik kan het niet
|
Citaat:
|
Geen idee.
|
Stop nu toch maar met "ik kan het niet" te zeggen (y)
|
*random offtopic reactie*
|
het is een gave ;)
|
Citaat:
|
ja.. kan het wel, en hard ook :D
|
Wijsvinger en middelvinger van beide handen tegen elkaar, dan de twee middelvingers tegen elkaar.
Dan doe je je onderlip een beetje naar binnen en je bovenlip ook (alsof je een opaatje nadoet), dan steek je je vingers een klein stukje over je lippen je mond in, niet te ver, je tong tegen je vingertoppen... en mja, dan langs je vingers blazen. Als het niet meteen lukt, gewoon blijven proberen, probeer je tong iets omhoog of omlaag te doen, je vingers iets meer naar binnen of naar buiten en je kan ook proberen harder of zachter te 'blazen', meer kracht zetten wil nog wel eens helpen :) Als je het eenmaal kan, is het echt heel makkelijk :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |