![]() |
Het papier verlaat me niet.
Verbannen naar een eenzaam oord,
wanneer de poort snel wordt gesloten. Liters inkt zijn reeds vergoten, waarmee ik kunstig ieder woord klieder op papieren blad, in de hoop dat iemand ooit nog leest hoe verdrietig ik wel ben geweest, toen ze mij gewoon vergat. Toch stop ik ‘t bonken op de poort, waar ik al die tijd nog achter stond. Er is toch niemand die me hoort en ik blijf letters schrijven in het rond; ik schreeuw het uit met ieder woord, maar ’t papier houdt wijselijk zijn mond. |
Loopt goed! Het leest erg vlot. Je breekt de zinnen leuk. "hoe verdrietig ik wel ben geweest," past goed in de 2e strofe, het geeft je gedicht opeens een andere draai. :) .
|
heel mooi =) alles klingt en klopt.
|
:)
Heel mooi verwoord. |
Erg mooi inderdaad. Je weet je gevoel echt goed uit te drukken en de machteloosheid komt werkelijk tot zijn recht. Het leest goed door, het ritme en de structuur zijn voor zo ver ik zie ook prima in orde.
Ik vind 'm goed:) |
heb er weinig verstand van maar ik vind m erg mooi!
|
I kzou dolgraag wat kritiek geven na al deze "wel mooi" posts, maar kan niks zien om over te kalgen.
|
Citaat:
Citaat:
gaaf gedicht :) |
Wow, bedankt voor al die positieve reacties! :)
Ik heb 'm gisteravond toch maar niet voorgedragen tijdens de poëzie avond van onze school. :p |
Citaat:
|
Nee.
Het waren er 16, van heel vwo5, die een gedicht hebben voorgedragen. Omdat dat een opdracht van Nederlands was ("Schrijf je eigen gedicht") en.. die poëzieavond wordt ieder jaar georganiseerd door ckv (culturele kunstzinnige vorming bla bla) en Nederlands.. Mensen die een gedicht voordroegen deden dat vooral omdat het als praktische opdracht voor ckv gold. Lekker makkelijk dus.. :p En aangezien ik geen ckv heb... Nee, ik zoek het niet zo om mijn gedichten voor te dragen voor heel vwo5, ik denk dat het te persoonlijk is en bovendien betwijfel ik of het wel de moeite waard is. Het interesseert ze waarschijnlijk toch niets. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |