![]() |
In criminele buurten moeten beveiligingscamera's komen
Zijn jullie het hiermee eens of oneens?
|
Definieer "criminele buurten"
|
Laat me raden, je hebt volgende week een betoog :rolleyes:
|
Buurten waarin veel criminaliteit is, zoals diefstal etc. Denk ook aan 'onveilige' buurten
|
Citaat:
Want dit laatste verschilt natuurlijk van mens tot mens... |
Citaat:
|
Citaat:
Buurten waar vaak de politie moet komen ahw. Veel diefstal en inbraken, bedreigingen met (al dan niet) wapens, vandalisme. (zo beter ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik vind van niet, hier in Heerlen hangen ze nu een tijdje en in de stad is het inderdaad wat minder geworden wat junks betreft, maar echt een verbetering is het niet. Wat vooral jammer is, is dat je totaal niet meer door het bos naast de stad kan lopen zonder enkele, al dan niet van de kaart zijnde, junks tegenkomt.
In de stad waren ze nog wel te harden, maar in het bos zijn ze echt vervelend, achter je aanlopen en zeuren, zeuren zeuren. Op je schreeuwen etc. |
nee omdat het niet helpt in groningen is de criminaliteit zelf toegenomen
verder meoten als die stelling voor huiswerk doeleinden maar naar de huiswerk fora |
Voor een dergelijke beslissing wordt genomen lijkt het me raadzaam eerst te onderzoeken wat de heilzame effecten zijn.
|
Criminele/ onveilige buurt: Afrikaanderwijk/ maashaven in rotterdam zuid.
Ik denk niet dat beveiligingscamera's zouden helpen om het veiliger te maken in deze buurten. Mensen die problemen willen zoeken of op jacht naar andermans eigendom zijn die doen dat toch wel...OF ze kleden zich onherkenbaar, of ze doen het wel 5 meter verder buiten het zicht van de camera. Het zou beter zijn meer stoere :cool: beveiligingsmannen op straat te laten komen...vind ik :) |
Ja hoor en wie gaat dat betalen afgezien van de totale nutteloosheid van het project :o
|
camera's of niet, ik denk niet dat de criminaliteit in zijn totaliteit erdoor zal afnemen. Criminelen zullen dan juist voorzichtiger en (nog) minder zichtbaar gaan handelen lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in ieder geval echt nodig dat die buurten wat veiliger worden ja. Maar ik heb er geen vertrouwen in dat het gaat lukken door een paar camera's...wat gebeurt er ook alweer met al die flitspalen?? Die worden volop vernield
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een heel redelijk idee. Je kan wel gaan roepen "inbreuk op privacy" maar als je zegt dat je er permanent twee agenten zou moeten laten patrouilleren zou niemand dat zeggen, en een beveligingscamera is best vergelijkbaar met een wijkagent (mits er natuurlijk ook daadwerkelijk mensen aankomen als er wat gebeurt).
|
mee eens
en mensen die roepen dat t inbreuk op de privacy is hebben wat te verbergen :rolleyes: |
Er zou eerder een aap uit mijn reet vliegen dan dat ik mij om beveiligingscamera's zorgen maak.
Zolang het tenminste geen infra-rood camera's zijn die op het raam van mijn slaapkamer zijn gericht, zodat die vieze politieagenten mee kunnen gluren terwijl ik stomend hete seks heb met mijn vriendin. :o |
Onmogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |