![]() |
McFly :D
kennen jullie McFly al :rolleyes: :)
McFly is heel cool :D ze komen uit Engeland maar zijn alleen daar bekend! tjek de website: www.mcflyofficial.com met liedjes en filmpjes enzowvoort Harry is mijn favoriet (L) lol ze maken een beetje beatle-achtige muziek, wel modern.. hebben een paar dingen samen met Busted gedaan maar ze zijn heel anders! niet dat eentje opeens naar een andere band gaat ofzo :rolleyes: [mutant] link aangepast, is handiger.[/mutant] |
ik dacht dat het over back to the future ging.
was al helemaal enthousiast. |
nee dus :)
maar daar hebben ze de naam wel van afgeleid (y) omdat tom en danny dat echt strak vinden :D |
is dit het toevallig? http://www.genterine.com/mcfly/mcflymain.html
ik luister nu naar een kiss cover |
neeee
is andere mcfly :p mijn mcfly is leuker (vind ik (A) ) ze hebben wel beatles gecovered (help en she loves you) en ze gaan queen-crazy little thing called love ook coveren :D maar ze hebben ook wel eigen liedjes hoor :rolleyes: |
ik vond de andere mcfly leuker
|
wat een tyfuskutband zeg, nog erger als busted. een nr van gehoord en ze gelijk doodgewenst (n)
sorry voor deze puberale post, maar t moest r ff uit |
arggg pleur op met die roloog smileys , kunnen mensen ze niet gebruiken waar voor ze bedoeld zijn en niet zomaar gewoon achter elke zin zetten?!?!?!
thnx :rolleyes: |
ohhh trouwens ken de band niet en dat hou ik ook zo :)
|
Citaat:
:rolleyes: |
nouhou!
hou ook van andere bands hoor :p meer .. anders :p meer .. niet McFlyig ik noem op: heideroosjes , maroon 5, bad religion , rancid :) en nog van een heleboel bands ook andere nummers :cool: (kijk, geen :rolleyes: :D) |
Citaat:
ennuh: good for you en waarom die streepjes? |
denk niet dat het wat is
|
Citaat:
|
Citaat:
denk aan busted, maar dan 100x erger :D |
ik moet iedere x als ik dit topic zie aan een mcflurry denken
ben ik nou raar :confused: |
Citaat:
|
je bent niet raar als je aan mcflurry denkt
... doe ik zelf ook :) en die streppjes: omdat ik die extra cool vind, snappievoe? |
ze lijken trouwens niet op busted :mad:
|
je moeder lijkt niet op busted
|
Citaat:
|
flauw :(
|
mcfly= cooooooooool :D :D
harry is ook mijn favo :cool: |
omg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Mennuz schreef op 03-05-2005 @ 21:50 : Tis intens gay busted kkhard de Gekstuuuuuuuuu \m/ :mad: \m/ |
Interesseert het iemand, dat jij een flapdrol van een band leuk vind?
|
Citaat:
|
nu weten we het wel :nono:
lekker ontopic dus maar weer. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |