![]() |
Pim Fortuyn grootste Nederlander
Net gehoord ik schaam me voor Nederland dit had nooit moeten gebeuren.
|
Landgenoten, bedankt. Wat hebben we onszelf toch weer voor lul gezet.
|
JA en niet een klein beetje ook echt schandalig.
|
We zijn omgeven door idioten.
|
Ja het is echt niet normaal weer ik heb mijn TV bijna het raam uit gegooid ik schaam me zo diep. Welke gek gaat er nou op Pim fortuyn stemmen.
|
Een smerige homofiele liberaal als grootste NLer?
(n) |
Who cares wat het volk vindt wie de grootste Nederlander is?
|
Rust in Vrede :)
|
Nou ik. Ik schaam me voor mijn land sorry hoor wil jij dat Pim Fortuyn grootste Nederland ooit is denk daar eens overna. Wil je dat sorry hoor maar ik niet. Als het maar voor het buitenland. Echt zo dom, Ik wil echt weten wie er op Pim heeft gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De grootste Nederlander bezocht darkrooms en was homo. Liberaal, dat mag gezegd worden. Maar of ik er blij mee ben is iets anders. Idioten zonder enig politiek besef..
|
:eek:
|
Ja inderdaad zo erg ook die man die hem verdedigde. Ik kan hier echt niet tegen. Dit is zo erg. Iedereen had van mij wel mogen winnen, al was ik met Cruijff ook neit blij geweest maar dit...
|
Citaat:
|
Verder mag dit topic enorm dicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar hij voor stond, en dat hij er voor uit durfde te komen. Maar je ziet wat het brengt. |
Citaat:
stelletje idioten (n) |
Ja ok dat is goed maar om hem daarvoor grootste Nederlander te maken vind ik overdreven.
|
lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat denk je hoe het was in de tijd van Willem van Oranje, en denk je dat stemmen op Fortuyn helpt aan het veranderen van wat de regering doet?
|
Citaat:
Mij begrijpen ze prima hoor. Niks te klagen. |
Citaat:
|
Ja en begrijpt de LPF ''jullie'' zo goed nou volgens mij niet.
|
Citaat:
Maar een overgroot deel toch niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gaan we nu verder. Pim heeft ons wakkeer gschud. Ze hebben hieraan gezien dat een groot deel van het volk het al zat was. Op het moment is de schaap al over de dam geklommen. Je ziet het :) Wat heeft de regering na de moord op Pim gedaan? Niks. Ik hoop dat ze nu NOG maar eens wakker geschud worden.. |
Dan kan je denk ik rustig verder hopen want dat gebeurd niet. Ik vind ook dat NL regering fout bezig is, maar je schud ze neit wakker doori dit. Ze zeggen gewoon het zijn stemmen uit rouw betoon. En niet ze willen ons wakker schudden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben stiekum benieuwd wat er nou door het hoofd van Wouter Bos ging. :) |
Citaat:
Verder kon ik wel janken. |
Kan nog steeds janken :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo is dat toch overal? De goeden lijden onder de slechten. |
Voor mijn part had Jan Peter Balkenende gewonnen... Maar Fortuyn... :| :nono:
Yuri Albrecht, vuile vieze smerige lijkenpikker! Vlak voor het sluiten van de lijnen nog even Theo van Gogh erbij sleuren en de woorden 'het briefje op het lijk van Theo' in de mond nemen... Wal-ge-lijk! Daar had iemand hem op aan moeten spreken! Deze uitslag is wel een signaal aan onze onderwijsminister: verbeter aub heel snel het Geschiedenisonderwijs in Nederland! |
Citaat:
Jij had het over waar hij ons mee wakker geschud heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf heb ik hem eens horen zeggen: "Het Nederlandse volk wéét dat áls ik eenmaal win, ik consessies moet doen". M.a.w: zijn voornemens zou hij hebben moeten afzwakken of in zijn geheel moeten laten vallen. HIJ wist het, waarom al die mensen die op hem stemden dan niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |