![]() |
Je ergernis van vandaag #2
'De grootste Nederlander', iemand? (n)
Maar natuurlijk was het wel een lekker topic om je ergernissen in kwijt te kunnen. Dit was alleen maar een fijne aanleiding om #2 te openen. ;) Barst los! |
Dat die klote wekker al zo vroeg afging.... :mad:
|
dat was mijn topic! :mad:
het is nog vroeg dus zoveel ergernissen heb ik niet..maar... mijn moeder dacht dat ik alle pepernoten had opgegeten maar ik had geen pepernoot aangeraakt! :mad: |
Ik moet zo naar school :p
|
Citaat:
ik erger me trouwens ook aan het nieuws 'oh he's fucking playing with us guys, he's not fucking dead, he's moving, he's fucking pretending he's death!' 'Paf' en toen was hij dood |
-De Grootste Nederlander
-Onterechte bans |
Je snijden met scheren :mad:
|
Nog steeds dat gemekker over die bans. En dat mijn stagebegeleider pas om 14:13 gereageert heeft op een mailtje dat ik om 9:15 stuurde (of ik langs kon komen, en dat was goed, "tot zo".. Sure.)
|
Citaat:
|
klote internetverbinding.
|
Dat ik verdomme een uur te vroeg was opgestaan.
|
Pym Fortuyn Grootste Nederlander (n)
En dat de Strippenkaarten op waren bij de C1000. :p |
mijn broertje GRRR :mad:
|
mn gezondheid :o(n)
|
De machiavelli doofpot affaire :mad: :o
|
- Gemekker over al dan niet terechte bans...
- De krant was vanmorgen weer saai. Ik wacht op verdere ontwikkelingen. - Te laat wakker. - Chagerijnig konijn. - Veel te veel studiematerialen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
makelville
|
Die moet nog komen, een uur Frans.
|
Dat ik de ketelmonteur moest ontvangen die een uur geleden zou komen, waardoor ik dus al om 12 uur mijn bed uit moest. Komt die sukkel niet eens opdagen...
|
M'n broertje.. omg.. die computerspelletjes obsessie van 'm. :|
Wordt er door een vriend van hem gebeld, ik neem op.. wil die vriend het wachtwoord weten van iets van teamspeak ofzo, ik naar m'n broertje om het te vragen.. wordt de deur 2x dichtgegooid omdat ie zo geconcentreerd bezig is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat er vanmorgen om een uur of 6 ergens in huis een wekker voor een half uur afging en dat daarna de persoon van wie de wekker is beweerde hem niet gehoord te hebben.
|
Alle FB's behalve Quiana.
|
Niks.
|
ik word gek van publiekrecht, zo'n ontzettend saai kutvak en ik heb gewoon geen zin meer (n)
|
Dat internet zo ontzettend traag is.
|
Dat ik panty's nooi langer dan een halve dag aan kan, omdat er altijd ladders in komen. Volgens mij kunnen er wel betere panty's gemaakt worden, maar weigert die industrie dat omdat het nu lekker veel geld oplevert. :mad:
|
dat ik hoorde dat Pim Fortuyn de grootste Nederlander is, hoe diep kan ons landelijk historisch besef zinken
|
- vroeg opstaan
- weer geen krantjes op het station - computer al 2 keer vastgelopen - hoort dat Pim grootste nederlander is - heb vandaag weer niks zinnigs gedaan - al dat gedoe met die bans gewoon te veel :( |
Dat ik een 8ste lesuur had :mad:
|
Toch een 5,3 voor m'n Grieks PW. :mad:
|
Het viel vandaag wel mee met de ergernissen (y)
Nouja die leuke jongen in de bus met zn lelijke manke vriendin was best irritant. Die vriendin dan. |
Dat de FB's me telkens met enkele seconden te slim af zijn om een eigenwijze reply te geven :mad:
|
mijn favo website neopets is al de gehele dag down en nu zit ik me rot te vervelen:(:(:( :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je bent 22 :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die niet tegen kritiek kunnen *zucht*
|
Een bepaald figuur dat het achterlicht van mijn fiets heeft afgesloopt. (n) :mad:
|
Die domme onderwijsvernieuwingen; dan nog zeuren dat de jeugd geen normen en waarden meer kent? Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen.
Ik ergerde me ook aan het weer. |
Mensen van 22 wiens favoriete website Neopets is.
|
Citaat:
|
Al die negatieve publiciteit rond Pim :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |