![]() |
vrouwen onder de 30 zijn meisjes, of niet?
i
|
hmm ik moet er nog ff over nadenken maar voorlopig betrek ik het ff op mijzelf
1->dat het nog meisjes zijn ok, maar ik houd me niet alleen met liefde bezig, relatief houd ik me zelf erg weinig daarmee bezig. 2->die vind ik echt heel erg grappig. ik ga studeren en dat doe ik voor mijzelf ik heb er nog nooit aan gedacht daar een vent te vinden. Het lijkt me sowieso toffer om in je studententijd vrijgezel te zijn. Slimme mannen vind je ook op de straat/in de supermarkt(nee niet achter de kassa) |
klein beetje onzin naar mijn mening...
waarom zou bv een MBO -er niet goed genoeg zijn voor een meisje/vrouw op de universiteit? grof weg grote onzin |
vink onzin je kunt niet iedereen over 1 kam scheren..iedereen is anders..
|
Met 1 kan het ik niet eens zijn. Het is misschien in zijn algemeenheid wel waar, maar ik ken toch genoeg meisjes van rond de 20 die zich absoluut niet bezighouden met liefde whatsoever - louter met hun studie. Ze zijn er, die bloedfanatieke typjes die er heilig van overtuigd zijn nooit te zullen trouwen en alles op te geven voor hun studie.
Met 2 kan ik het ook niet helemaal eens zijn. Laat ik er wat kanttekeningen bij plaatsen. Het is natuurlijk wel zo dat studentes hun vriendje meestal ook in de collegebanken vinden. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat soort soort zoekt, en dus ook niveau niveau zoekt. Ik moet er niet aan denken met een simpel meisje een relatie te moeten opbouwen, en voor meisjes geldt dat omgekeerd nog veel meer natuurlijk. Meisjes zijn überhaupt eerder 'geestelijk' volwassen, en hebben dus over het algemeen helemáál geen behoefte aan iemand die hen niet begrijpt en een stuk simpeler is. Je ziet ook bijna geen goed werkende relaties tussen een MBO'er en een universitair student. |
Hahaha, zo'n flauwekul seg, volgens mij heeft die Ritsema er niks van begrepen, misschien is het voor haar wel geldig maar zo beginnen veralgemenen, neenee toch niet!
|
Gelul, ik ga studeren omdat ik een goeie baan wil, niet omdat ik er liefde wil zoeken... dat doe ik wel tijdens het uitgaan :S
|
Ik ben het toch wel gedeeltelijk met haar eens!
Over dat punt 1: vrouwen onder de 30 zijn meisjes, naja of 30 precies de grens is ligt bij iedereen net iets anders.. maar in ieder geval wel rond de 30! En dat ze zich met liefde bezig houden geloof ik ook best! Er staat niet wat voor soort liefde dus daar rekening vriendjes, en vriendinnen- liefde onder! Over punt 2: Niet alijd in de eerste plaats om een geschikte man te vinden, maar vaak loopt het daar wel op uit! En daar ben ik maar blij om ook..... |
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik denk niet dat meisjes onder de dertig zich over het algemeen ALLEEN maar bezighouden met liefde in onze samenleving...
Ik denk dat ze juist heel erg bezig zijn met onafhankelijkheid en ook zonder man een gelukkig leven leiden. Volgens mij studeren ze vooral om voor zichzelf straks een goede baan te hebben en niet om daar een man te vinden die later een goede baan krijgt... Ik denk dat ze studeren om zichzelf later te voorzien van een goede baan en genoeg geld, om dit dus ZELF te bereiken en niet om een man te zoeken die dit voor hun bereikt |
t interesseert me helemaal geen ene fuck ...om eerlijk te zijn
blijf toch t zelfde :p Chanel |
Ik dacht al, waar bleef nare man? :D
Citaat:
Je hebt EQ en IQ. Je hebt dus dom en dom. Mensen die universiteit doen en echt heel intelligent zijn, kunnen soms in mijn ogen enorm dom zijn. Laten ze de melk zuur worden buiten de koelkast terwijl ze geen geld hebben voor nieuwe omdat al hun geld in één avond op is gegaan aan bier, gaan lomp om met relaties, zijn verre van sociaal. Die zijn er ook en dat weet je best. Nare man, je mag mij best op een lager niveau vinden zitten vanwege mijn opleiding (opleiding is opleding), zolang je me verder niet dom, laag, asociaal etc vind. ;) Ik zou als ik zou willen zo een relatie kunnen hebben met een universitair student; om de simpele reden dat ik er een groot aantal ken die onwijs desparate zijn :D :D :D |
Citaat:
Eerst jezelf ophemelen en verdedigen voor het feit dat je dom genoemd werd (een conclusie die je zelf getrokken hebt uit de tekst van nare man) en dan ook nog kei-hard andere mensen, in dit geval studenten, dom noemen! |
Citaat:
als ik mijn relatie-achtergrond erbij haal dan zijn of gaan mijn ex-en studeren of zijn al aan het studeren, en ik ben beizg met mijn mbo... 'theeft te maken met bepaalde niveaus en dat over die dekmantel, zelfde zou je kunnen zeggen over mannen? |
Offtopic:
*grinnikt* Weer tijd voor Abt's stellingen op L&R :) [ontopic] 1) hoop jongetjes doen dat toch ook. 2) zoiets had je zelf toch ook al een keer gezegd? En ehm, mja, sommigen, misschien, maar heus niet 'alle' meisjes... [/ontopic] Offtopic: Wat denken een hoop, althands, zo lijkt het, zo negatief over het MBO... Het MBO is geen goede opleiding, want? :confused: Is niet letterlijk gezegd, maar daar komt het een beetje op neer...of ligt dat aan mij... :confused: |
Citaat:
...en welke smiley komt hier toch.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |