![]() |
[TK] Opel Tigra 1.6 16v Optic
Niet dat er hier nou zo heel erg veel mensen zitten met een rijbewijs en geld over, maar ik probeer het toch maar even..
Omdat ik een nieuwe auto gekocht heb wil ik graag van mijn huidige af: - Tigra Optic 1.6 16v 106pk - Bouwjaar 1995 - 120.000km - Kleur zwart - 15" Lichtmetalen velgen (origineel) - 2 airbags - Airconditioning, verkeert in goede staat. Recent gereinigd. - Electrisch bediende ramen en spiegels - Originele radio/cassettespeler met display via multi-info display op het dashboard - Centrale vergrendeling op afstandbediening (half jaar geleden gemonteerd, was een optie á 150 euro) - Kamei middenarmsteun in de kleur van de bekleding (half jaar geleden aangeschaft á 150 euro) - Origineel Opel dashmount voor carkit (half jaar geleden aangeschaft á 50 euro) - Witte zijknipperlichten (standaard oranje exemplaren ook meegeleverd) - Philips Bluevision koplampen (extra lichtopbrengst t.o.v. standaard lampjes) - 4 speakers Onderhoud - Op 110.000km grote beurt gehad. Hierbij zijn alle vloeistoffen en filters nagekeken, al dan niet vervangen alsmede de bougies. Ook zijn alle andere vitale onderdelen gecontroleerd - Op 110.000km nieuwe distributieriem gemonteerd incl. span- en looprollen - Op 112.000km nieuwe midden- en einddemper gemonteerd (origineel Opel) - Op 115.000km 4 nieuwe banden gemonteerd (Toyo Proxes T1-S) - Op 117.000km nieuwe remschijven, remblokken en remtrommels gemonteerd (allen origineel Opel) Tevens is recentelijk de ABS sensor rechtsvoor vervangen. Al met al een zeer goed uitgeruste auto in perfecte staat van onderhoud. De auto is ook altijd netjes warmgereden. Gezien de staat van onderhoud lijkt de gevraagde prijs mij niet meer dan redelijk, maar het doen van een ander bod (hier of via e-mail) behoort natuurlijk tot de mogelijkheden. De auto is van een liefhebber geweest, en ik hoop hem ook aan een liefhebber te kunnen verkopen. Zie de bijgevoegde foto's voor een indruk van de auto. Vraagprijs: 5600 euro incl. poetsbeurt en technische controle http://timmert.net/images/tigra/tigra1.jpg http://timmert.net/images/tigra/tigra2.jpg http://timmert.net/images/tigra/tigra3.jpg http://timmert.net/images/tigra/tigra5.jpg |
als het nou een jaar later was... :(
|
Hoe kom jij als 18-jarige aan zoveel cash om deze auto te kopen en een nieuwe te kopen? :eek:
|
wat een fucking geile auto :eek:
ik wil m hebbe :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom doe je hem weg?
Reden? |
Ik rij 40.000km per jaar en dan is benzine niet voordelig meer, zeg maar gerust niet te betalen als student zijnde. Ik heb daarom ook een Volvo op LPG gekocht...
Heb je interesse? |
Citaat:
das echt me lievelingsauto (A) |
6000 euro... Nee, dan moet ik pinnen...
|
Tis trouwens wel een hele mooie jah, maar zolang ik nog niet genoeg verdien zit het er nog niet in voor mij...
|
Citaat:
|
6000 euro is nogal aan de prijzige kant voor een auto van die leeftijd.
|
Citaat:
Bovendien is het een VRAAGPRIJS, waar is de onderhandelingsgeest van de Nederlander ineens gebleven? :) |
Ik wil hem wel..
O shit ik ben 17 |
Citaat:
|
Die MINI Tim, die is beter :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is.. over.. ofzo. Niemand gebruikt dat ding, zonde, zonde, zonde.. |
Citaat:
|
Sorry maar 6000 euro is veel te veel vergeleken met de tigra's die op marktplaats staan. 4500 komt beter in de buurt maar dat lijkt mij wel het uiterste
|
De Volvo Amazone <3
Mijn ouders hebben een v70 en volgens mijn vriend is dat wel een fijn dingetje. Ik moet ook maar eens mn rijbewijs halen... |
Citaat:
|
Wow echt supermooi! (y) Heb wel een rijbewijs ben alleen ook nog student en vrees niet dat ik zoveel geld heb... Als ik een loterij win hoor je van me ;) Alhoewel denk dat ik dan de nieuwe tigra twintop koop want daar ben ik helemaal verliefd op! :bloos:
|
Nieuwe vraagprijs: 5600 euro :)
|
Het is wél een hele mooie auto, dat wel. :)
|
Citaat:
ik hoop voor 2006 me rijbewijs te hebben; klinkt positief he ;) maarre is goed; ik neem wel contact met je op ;) |
Citaat:
|
^maar jij bent een vrouw en dus ben je vast opgelicht :)
edit: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whatevahhh :rolleyes: |
Citaat:
nee goed daar gaat het ook niet om. Kijk anders in een boekenwinkel eens zo'n boekje in waar de actuele prijzen van auto's staan, dus wat je er nu in redelijkheid voor kunt vragen. |
Ik werk bij een autodealer en doe ook een auto-gerelateerde opleiding, dus ik heb de vraagprijs écht wel weloverwogen vastgesteld. Hij is het simpelweg gewoon waard gezien het onderhoud dat ik eraan gedaan heb en de nieuwe eigenaar dus niet meer hoeft te doen.. :)
|
idd nix mis met de vraagprijs :)
Mr2 2.0 turbo (y) :o |
|
nee, ik typ altijd blind
|
Citaat:
|
zie je nou wel.....
|
Jongens..
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft onderhoud.. je hebt altijd onderhoud aan een auto.. ook al heeft de vorige eigenaar 'm netjes onderhouden. Dat zegt echt helemaal niks. |
Natuurlijk heb je er onderhoud aan, beurtjes enzo. Maar de grote dingen zoals remmen, distributie, uitlaat en banden zijn hier al vernieuwd :)
|
Je hebt nu tenminste 2 auto's (y)
|
Hmhm :P
|
Citaat:
|
én een pauperige avatar.
|
Bij gebrek aan beter.. :)
|
Ik heb de auto nog steeds, nieuwe vraagprijs is 5100 euro :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |