![]() |
[Hockey] Champions Trophy 2004
De hockeydames hebben afgelopen dagen gedaan wat ze op de OS eerder dit jaar niet konden, de finale winnen. Zo haalde de Nederlandse dames de Champions Trophy 2004 binnen, hopelijk een goed voorbeeld voor de mannen die in december moeten spelen.
Eindstand: 1. Nederland 2. Duitsland 3. Argentinië 4. Australië 5. China 6. Nieuw-Zeeland |
Voelt toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar het is wel knap natuurlijk.
|
Citaat:
|
Tja wraak op de Duitsers na de nederlaag op de OS, leuk voor ze. (y)
|
Citaat:
|
Ik vind het goed dat ze de Trophy hebben gewonnen, ze zijn toch een paar sterke krachten kwijt geraakt.
|
nou k vind het wel knap hoor... k ken wel hockeye maar zooo goed ook weer iet haha...
|
Citaat:
|
jaja ;)
waar hockey jij dan als k vragen mag??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha sorry!!! aan iedereen ;)... owja daar :P nou da ken k nie hoor haha...
krimpen rules :D:D |
Citaat:
Jij speelt in Meisjes B1? :) |
jajaaa sinds pas en ja ik speel in MB1
vandaag weer gewonnen met 2-1 :D en 1ste in de competie :D jij dan??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja kan gebeuren he.... lol moet er ook wezen... maar bij ons is het allemaal best fanatiek.. speel 2de klasse hoor :D haha... maare heren 23 betekend dat dat jullie zoon grote club hebben???
|
Citaat:
We hebben 29 herenteams, en 34 damesteams. En dat zijn dus alleen de senioren. Hoeveel jeugd en veteranenteams we hebben weet ik zo niet. |
zoooo das echt heel erg veel... laat ik dan maar nie zegge hoeveel wij er hebben hahaa ;)
|
Citaat:
Wel 2, senioren dan :) |
idd ja ;)
|
haha daar moe k me voor schamen he :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |