![]() |
irritant raadsel waar ik niet uit kom
hallo...
keb n aantal aanwijzingen voor mn kiezen geschoteld gekregen...(er komen er meer) maar ik kan er weinig zinnigs uit halen... welke heldere geest kan me op het goede spoor brengen? (btw, tis geen sinterklaasgedicht ofzo...) [deel 1] Na 'n maanloze nacht, kriekt de dag Overal ligt dauw, kleed je (lekker warm) maar gauw, 't is koud buiten, straks bevriezen de ruiten, 'n ontbijtje zou er wel ingaan na 1 uur, croissant, eitje, niet TE duur Kaa houdt van spelletjes, speelt graag toneel heeft humor en is voor 1 grap altijd te vinden, dan is niets haar teveel ?! maar wat doet ze met dit raadsel voor haar, is 't spel of is 't waar? Moet ze d'r muts op of niet, of zien we anders haar ogen niet? Kijk goed om je heen, hoe is 't met je been? 'n lekkere warme maillot helpt wel, dan ''loop'' je lekker snel [deel 2] wat ligt er in 't verschiet? je weet 't...niet we verschuilen ons allemal achter ons 'eigen' masker en zien zonder te zien kronkelen onze paden of volgen we 1 rechte lijn, waarom moet alles zo wazig zijn? waar ligt t antwoord, boven of beneden zoeken kun je t niet, dus is t opletten geblazen anders heb je gedonder in de galzen, en geloof me, dat wil je niet heus anders stoot je je neus ik verklap nu niet meer dat komt 'n volgende keer dan is t misschien mooier weer [deel 3] ben je nu warm of koud?? t is maar waar je van houd n helicopter is misschien ook wel leuk ik lach me n ''kriek'' lig in n deuk RAADSELS oplossen doet ze fijn maar is IE groot of is IE klein? in sinterklaas gelooft ze niet meer dus nemen we een andere ''Heer'' Billie turg of bonestaak dat is de vraag zit er maar niet mee in je maag hopelijk word je niet gauw misselijk of zo of ga je springen als n vlo... of ik je n plezier doe weet ik niet dus...wat ligt er in t verschiet? [deel 4] ga je nu? gezellig uit met die leuke snuit? misschien is t wel leuk en valt ie/ t mee zijn we hier wel rijk genoeg voor? kan t ermee door? kun je wel je ''vrouwtje'' staan? of moet n ander voor je gaan? t duizelt je nu vast voor je ogen en pieker jij je suf maar ik beloof je; het wordt NIET DUF alles is in kannen en krieken nu moet je alleen nog genieten (dus eet niet vooraf) want dan wordt t n straf wordt t varen vliegen rijden zwemmen of glijden rararaadsel toch wat doe je d'r aan? zal ze nog wel willen gaan? -------------------- vaag he... er zijn veel opties...maarja...daar schiet ik niks mee op... enig idee?? |
:confused:
|
Keine blasse Ahnung
|
Moet je raden wat je bent ofzo?
|
Citaat:
Btw, wel een mooi Sinterklaasgedicht. |
Ik ga voor antwoord A,een fietsbel...
|
|
|
|
Ik weet het!
Pietje. |
eigenlijk staat er
het is rood en er zit vruchtvlees in een tomaat dus! duh :rolleyes: |
Het antwoord ligt in C:/WINDOWS, namelijk het bestand WMSysPr9.prx
(y) |
ik denk dat iemand heel verkapt probeert te zeggen dat hij je wilt neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je nu? gezellig uit met die leuke snuit? misschien is t wel leuk en valt ie/ t mee zijn we hier wel rijk genoeg voor? kan t ermee door? kun je wel je ''vrouwtje'' staan? of moet n ander voor je gaan? een tomaat dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik volg helemaal niets van dit gesprek. ik heb dan ook niet de moeite genomen om de opener te lezen, en alleen maar even de reacties doorgescand :o
zo te horen gaat het over tomaten in sinterklaasgedichten, zit ik in de buurt? |
Citaat:
|
Maakt mij niet uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|