![]() |
Wie vind jij nou de Grootste Nederlander ever?
Ik vond dat Pim het niet had moeten winnen. Zo bijzonder was hij nou ook weer niet...
|
Zie Grootste Nederlander topic...op films&tv.
|
Wat die maaltijd zegt.
|
Machiavelli :o
|
ik vind dat Theo van Gogh had moeten winnen. :cool:
ik denk serieus dat wanneer die kandidatenlijst na de moord gemaakt zou zijn, die sukkels hier in nederland niet pim, maar hem als grootste nederlander hadden gekozen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Andrè van Duin!
|
uberhaupt een schande dat hij in de lijst voorkwam :(
wat heeft pim fortuyn nou voor elkaar gekregen in vergelijking met figuren als antoni van leeuwenhoek, erasmus etc :s |
Fransje Bauer!
|
Volkert :evil:
|
Johan Cruijff! :cool:
|
Hans Teeuwen!
|
Bin Laden :cool:
|
Ingewikkeld vraag, je kan zoveel dingen met elkaar vergelijken.
|
Mohammed B!
|
Deze bovenstaande antwoorden van buitenlanders, laten maar weer is zien wat voor Geweldige Humor, jullie hier hebben, poe poe hé!
|
al zwarqi :cool:
|
Yassini :cool:
@solero dankje :rolleyes: |
Ferts!
|
Citaat:
|
De uitvinder van make up :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval niet Pim Fortuyn.
|
Citaat:
|
john cruif _O_
pierre van hooijdon _O_ nee even serieus: iedereen in die lijst was beter geweest dan pim fortuuyn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weg met dit topic.
|
Henk Vos.
|
Machiavelli
|
alles beter dan pim fortuyn geloof ik...
|
Citaat:
|
dat interesseert me dus geen ene ****
|
Citaat:
|
Iedereen behalve Cruyff of Fortuyn. :s En de volgende keer wordt het Theo van Gogh.
Maja, nu ga ik maar even voor Bas van der Vlies. Iemand die zulke standpunten kan verdedigen in Neerlands parlement verdient die titel. :cool: |
Citaat:
dan moet ik iemand gaan kiezen.... dat weet ik niet hoor, dan toch maar willem van oranje |
Johan van Oldenbarneveld
|
Citaat:
|
iig niet Pim Fortuyn :rolleyes:
|
PIMMETJE !!! (y)
|
tis al duidelijk waarom pim gewonnen heeft,
er kon via internet op verschillende manieren geshoemelt worden met stemmen, zo kan je met een wisslend ip adres zo vaak als je wil met een java scriptje stemmen op de persoon die je wil. en aangezien er weining 'drees' lievhebbers online actief zijn... en pimmetje een gigantische online clan heeft was het weken geleden al duidelijk dat hij zou winnen... slecht geregeld programma. (n) |
Misschien was/is pimmetje wel gewoon heel populair.. dus nix gesjoemel met ip adressen.. :s
|
Willem van Oranje. :cool:
|
Citaat:
|
Mijzelf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |