![]() |
Leftover crack, Antidote seein' red 27 nov. in de Storing
|
nou ,ik kan niet wachten
|
haha ik vind het eigenlijk best een leuke line up :D die feestje van zeseurolam gaan altijd wel gooeed.... en wil leftover crack nog wel een keer zien...
|
leftover crack is leuk. en ik dacht dat dit feestje in amsterdam ergens zou zijn? maargoed ik had nog iets anders staan voor die 27ste dus dat wordt kiezen.
|
ik luister nu een kriegstanz mp3tje, is wel ok
|
enige nare is dat ik zondag weer om 12 uur moet werken... iets dat echt een opgave gaat worden als er van half 9 tot 3 gratis bier is...
|
hoe krijgen ze het voor elkaar geen verlies te draaien zo?
|
Citaat:
|
heb wel vaker zulke feestjes gehad... nu ik erover nadenk speelde seein red daar ook... ik zie een verband...
|
hmm.. klut dan kan ik niet :|
|
koekhappen??
hmm...lijkt me best de moeite waard, maar kijken dan... |
Citaat:
|
en de volgende dag liquid shit (n)
|
LOC! vette shit!
|
Oh relexte shit! Ik kom waarschijlijk wel.
edit: had LOC niet hun hele tour gecancelt? |
ik had idd ook gelezen dat LoC in de occii zouden spelen die dag maar ja het zijn bekenden van Daan dus die zal ze wel naar utreg gelokt hebben. een paar jaar terug had daan ook al een feest met gratis bier in het schooltje gegeven. hebben ze ook geen enkel moment ook maar mee geprobeerd quite te spelen. ze gaven het gewoon weg, geen probleem(y) ik ben hier sowieso aanwezig.
en wow vet five knuckle speelt ook nog eens(y) |
t zal waarschijnlijk tering druk worden daar..:P
|
Citaat:
|
Citaat:
hád! |
bter.
|
Citaat:
|
antidote, leftover crack én gratis bier? :cool: zo van, ik ben aanwezig. :D
ghehe, en Niolism :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
baal er nog steeds van dat ik toen niet naar die show van f-minus in occii ben gegaan, had ze graag nog wel een keer live gezien, coole band.
|
Citaat:
|
joink, dit wordt wel heel erg vet!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: dit is bevestigd toen die show gecancelled was, maar zie nu dat op de site gewoon weer tourdates staan en dat de bio onder constructie is.... |
Citaat:
|
gewoon de eerste paar vaten bier goeie qualiteit tappen, en als iedereen een beetje wazig ziet, gewoon oud bier eronder flikkeren. :cool:
|
Citaat:
dit wordt gewoon blik of fles, zo was het vorige keer ook |
ach, k heb nog nooit van de storing gehoord. Weet ik veel dat t een kraakpand was..
edit: is. |
daarom blijf ik ook niet slapen....
althans niet daar |
Films in een kraakpand?
|
komen vast veel sXe-ers?
|
jah slapen word ook een probleem..als ik nog met het ov wil, kan k alleen de eerste 2 bands zien :mad:
|
Citaat:
ja!? |
Citaat:
Citaat:
ken je symbolen. |
weer wat geleerd.
|
Citaat:
|
weet je al hoe je bier aan mij moet geven?
|
Citaat:
dvd/video/dia's...??? |
k weet t niet.. :o
maar hee, t is gratis? |
Citaat:
|
Citaat:
ja, dus je kan een foutje maken...:p |
Citaat:
Maar ok. Ik heb als ik kraakpand hoor, volgens mij een heel ander beeld in mijn hoofd, als dat het hier is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |