![]() |
Che Guevara
|
Mooi, maar volgende keer scannen. ;)
Wel jammer dat je niet iemand anders hebt gekozen te vereeuwigen... :o |
Is al te vaak gedaan,
maar wel een aparte kleurkeuze voor een "cilouette" van zo'n figuur. Je bent toch niet verliefd op m he :) en leg NOOIT spullen op krijttekeningen, zoiezo moet je dat nooit doen, altijd iets er tussen leggen ;) |
ehm nou al te vaak gezien, en bovendien heb je m volgens mij gewoon nagetekend van een of ander plaatje.. kortom nee. en roze en rood.. :S
|
Citaat:
Wat betreft de kleuren; - ja ik ben verlieft op je ;) - het is geen roze en rood, het is roze en fuchsia roze maar dat is niet helemaal te zien.... Wat betreft het plaatje zelf: - is ook niet origineel , maar ik moet iets voor in mijn nieuwe kamertje en ik vind het een leuk plaatje - is natuurlijk nagetekend, maar dat mag toch ook wel eens? (heb pas een heel artikel gelezen over het leerzame van natekenen) TOT SLOT: mss beter voor simple art topic? Maar ach.....! Bedankt voor het commentaar, eetsmakelijk en grtjs. |
z'n mond/shaduw is niet goed overgetrokken
maar ik vind hem wel tof en che is (y) |
jup, alles mag ;)
volgens mij is natekenen vooral nuttig van fotos van hoofden en mensen e.d., dus niet bij gestileerde plaatjes zoals deze che. |
Citaat:
Komtie even speciaal voor jou: "NEEEEEEEEEE ik heb hem niet overgetrokken hoor! O o o, jammer dat je dat dacht. Whaaaaaaaaa HELP! Dat was niet de bedoeling.... *SNIK SNIK SNIK*" ...voel je je nu beter? :rolleyes: Grtjs. |
Citaat:
maar ik voel me gevleid ;) |
:bloos: oeps.
|
Citaat:
hartelijk dank Hij lijkt gewoon 10x te erg op het 'beroemde plaatje' maar dat is dus eigenlijk gewoon een compliment. |
Pfew :)
Ik zie trouwens zelf wel fouten hoor... ZOEK DE FOUT ;) --> het linkeroog (vanaf de kijker gezien), daar had nog een stukje lichtval op gemoeten ipv alleen schaduw. Ga ik nog wel een keertje doen als ik mijn schildersspullen weer eens uitgestald heb...en zo niet dan niet, hij is toch nog niet gelakt. |
Citaat:
|
gaaf! ook nog nooit gedaan enzo (y)
|
Citaat:
|
indeed. nuff said.
dus simple art (alhoewel ehh..) of helemaal niet. maar dat is natuurlijk weer mijn mening. |
blijft een keisterk plaatje, niet origineel, wel leuk
|
weg met die che guevara
|
dat plaatje komt me de keel uit...
Hoe kom je er in gods naam op of dat te gaan maken.. Het was niet wat dat plaatje en zal het ook nooit worden |
Citaat:
|
Weet je ook wie che guevara is? Wat hij gedaan heeft en Waar hij voor staat?
Of is het voor jou alleen maar een leuk plaatje? |
wel leuk, maar een beetje saai, niet erg origineel
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast; ja ik weet wie het is, waar hij voor staat, en wat hij gedaan heeft....(heeft dit invloed op jouw kijk op dit schilderij?) |
t gehypte portret van che guevara komt mn keel uit....vervelend, vooral de mensen die niet eens weten waar hij voor staat e.d.
beetje jammer maarja |
Citaat:
Maar nee, sorry. Das inderdaad een reactie waar ik iets aan heb, waar ik iets mee kan! |
Citaat:
Maar kunst zal het nooit worden. Daar is het al te vaak voor gedaan. En je hebt er zelf weinig aan toegevoegd. (alleen de kleur) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit relevant?
|
Citaat:
|
Ik vind het mooi :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ahahah NEE JIJ BENT ORIGINEEL MET JE KUT CHE GUEVARA ;) |
bah.. ik haat communisme, dus ook Che Guevara. Beetje kansloos dat al die pluizekoppen met een t-shirt van hem rondlopen.
|
Altokunst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |