![]() |
Gammo en Gamekings..
Welke show heeft jouw voorkeur ?
Kijk je naar beiden ? Kijk je naar geen een ? Tell me! |
Mwoah, alleen die Gammo Updates.
Maar dat is alleen omdat ik nog steeds gewend ben aan South Park om 6 uur. :o |
Als ik GameKings tegenkom kijk ik het wel... Alleen voor Gammo wil ik nog weleens gaan zitten...
|
Gamekings ownage.
Wat een nerds zeg, en dat commentaar geweldig. :) Gammo vind ik maar dom |
Gammo is meer filmpjes kijken. En bij GameKings zie je ze ook echt spelen :D
En bij GameKings kun je afentoe nog een beetje lachen Veel beter, vind ik :o GameKings dus. Maar ik ga er alleen voor zitten als ik er toevallig langs zap. Anders ook niet |
Geen van beiden. Omdat het me niet zo interesseert.
|
duidelijk gamekings. als ik wil weten wat er in een spel zit kijk ik wel op het internet. het gaat me om de humor en die droogheid kan ik wel waarderen (ben ook al aardig wat jaartjes lid van de pu:P)
|
Gamekings is wel ok en kijk ik soms
gammo niet, dus kijk ik niet :o |
Ah, je bedoelt die grote reclamespots voor games? Nee, niet èèn daarvan kan mij bekoren.
|
gammo is suf, en als die getatoeerde presentators van gamekings vervangen werden door suicide girls was het een en al top ;) (Y)
|
gamekings is zwaar komisch net als de pu, waar al die gaste vandaan kome. Bij gammo laten ze alleen maar laten ze alleen trailers zien en word haast nooit de mening van die mense daar gegeve.
|
Citaat:
|
Ach, als ik langs een van beide zap kijk ik wel even. Gamekings kunnen we thuis niet eens ontvangen, maar ik op mijn kamer wel. Ach is wel aardig.
|
gamekings, want dat is gewoon gaaf. :D
|
GameKings.. nou ja, dat wilde ik zien.. want ik was er ong 4x bij in beeld.. en blijkbaar heb ik ook iets gezegd.. :o
|
ik kijk wel eens gamekings om de droge humor en de droge commentaren, al vind ik skate de irritantste host ever.
gammo ken ik niet eens volgens mij |
Citaat:
Nah, mijn mening is tien keer beter, gegronder en meer ondersteund door argumenten dan die van hun. |
Gamekings is over de gehele linie ook matig(want veel te geforceerd hip & cool), maar heeft zo nu en dan nog wel eens iets leuks te bieden. Gammo, though, is niets meer dan saai, slaafs en kritiekloos promotieprogramma.
|
Degenen die niet weten wat Gamekings is.. vanmiddag om 15:00.. op THE BOX
Degenen die niet weten wat Gammo is.. Morgen om 18:00.. Dacht ik! op Veronica |
PU heerscht ze er allemaal uit.
|
Ik kijk geen flutprogrammas op commerciele zenders :o
|
Citaat:
nouja, toen ik ehm 14 was vondik et een retegaaf blad trouwens. |
wanneer komt gammo eigenlijk ???
|
geen van beide, vooral omdat ik Gamekings beter vind maar het niet kan ontvangen.
|
Citaat:
PS ik heb game kings gemist deze week, wel kut want ik wil graag de revieuws van paper mario 2 zien(ondanks dat ik die al heb) en van ToS en MP:E en kijken welke ik nou beter kan aanschaffen :o |
Kijk geen van beide, lees overigens wel de Pu.
|
Citaat:
je kan alle afleveringen downloaden op hun site: www.gamekings.tv al weet ik neit of die vna het laatste seizoen er al op staan |
Ik kan wel lachen om gamekings, maar info of reviews over spellen kun je natuurlijk ook elders vinden.
|
Citaat:
|
Ik ga voor Gammo, heb nog nooit gehoord van Gamekings en heb ook niet The Box op de tijdstippen dat het word uitgezonden
|
geen van beide
op een of andere manier mis ik de uitzending altijd ;) Behalve gammo soms.. maar dat word snachts uitgezonden ? |
Gamekings ook.
Ik ga voor Gamekings, dat zijn zulke rare mensen dat het gewoon grappig is. En de reviews en de previews vind ik redelijk goed van ze, het blijft een mening, maar toch. |
Haha, nou, als die jokers een beetje serieuze review gaan maken van Vampire the Masquerade: Bloodlines mogen ze d'r wel een dubbele aflevering van maken in verband met de laadtijden.
|
hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nja om echt een goed beeld van et spel te geven moeten ze het er juist in laten. Zal ze leren, die gameproducers :p
óf je koopt een snellere computer.. maargoed ik weet niet wat die game verder nodig heeft, dus let maar niet op mij bij dat aspect. |
gamekings ken ik niet en tijdens gammo moet ik werken... maar dat keek ik eerst wel altijd
de updates kijk ik vaak wel.. |
Kvind ze beide niet informatief genoeg.
Ik gebruik internet wel als ik het laatste nieuws wil. |
Citaat:
Mensen met een hele dikke socket 939-bak hebben nog heftige problemen (en dan praat je dus over categorie Athlon 64-3500/1GB DDR/X800) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |