![]() |
duizelig gedoe..
blegh :o hallo :)
ik heb bloed laten prikken vanwege mijn duizeligheid maar moet een week wachten op de uitslag aangezien ik echt nog iedere dag per uur echt wel een keer duizelig wordt.. had ik even een vraagje.. wat doen jullie als je duizelig bent? ik kan wel gaan zitten/staan/iets vastpakken maar na een tijdje werkt het niet meer dan komt het meteen terug.. help mij deze week door :o |
kheb een keer ergens gelezen dat je je helemaal aan moet spannen dan gaat je hart sneller pompen en stroomt er weer bloed naar je hersenen zodat je minder duizelig wordt.....geloof ik dat dat daar voor was ...je kan het proberen.
|
Ik ga altijd naar buiten toe. Lekker wat kouder, frisse lucht enzo. En ijskoud water helpt ook altijd wel. Oh en brufen :bloos:
|
zorg voor frisse lucht
en doe je hoofd tussen je knieeen ofzo, iig dat er meer bloed naar toe stroomt |
Citaat:
|
bedankt allemaal :)
dat van de frisse lucht zal ik eens proberen :) |
Je kunt ook iets van bouillon drinken/eten en cola drinken.
|
veel suiker naar binnen werken (bv. cola drinken)
suc6! |
Citaat:
|
tegen mij zei de dokter toen idd zo je hoofd tussen je knieen doen en dan je hoofd naar boven proberen te bewegen maar dat iemand dan je hoofd tegen houdt zeg maar :o
en zout eten? maar dat is meer tegen een lage bloeddruk dan :) |
Citaat:
|
zout? ibubrufen?
|
Wat je nodig hebt is Fe (ijzer), een tekort ervan zorgt voor duizeligheid en misselijkheid, vooral tijdens de menstruatie.
Fe-pillen kunnen je erbovenop helpen. |
Citaat:
jij moet wel een superdokter zijn! :D |
ik heb geen ijzer te kort das pas nagekeken maar toch ben ik vaak duidelig.
zal m n bloeddruk wel zijn,dies altijd laag. |
Ik heb chronische last van duizeligheid en duizeligheid hoeft niet altijd aan je bloed te liggen oid. Bij mij ligt het aan mijn evenwichtsorgaan en het allerlaatste wat ik moet doen is met mijn hoofd tussen mijn knieën gaan zitten. Omdat je kop dan half naar beneden hangt, verandert je beeld en daar kun je juist weer extra duizelig van worden.
Wat voor duizeligheid heb je? stoornis in je evenwicht of echt alleen tijdens t opstaan dat je zwart ziet? |
moet er eigenlijk eens mee naar de huisarts.
elke ochtend wordt ik duizelig wakker:s weet dat ik soms een lage bloeddruk heb maarja. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |