![]() |
zaterdag; face tomorrow + meer in arnhem
zaterdag 20 november
face tomorrow national anthem close second mournful goudvishal, arnhem doors: 1900 damage: 7,50 sorry voor de promo hier, maar vorige keer dat we in de goudvishal speelden moesten we na een nummer stoppen omdat onze drummer ziek was. iedereen die toen aanwezig was kon zijn naam op een lijst zetten en degene die dat gedaan hebben staan zaterdag op de gastenlijst! natuurlijk is de rest van de wereld ook van harte welkom ;) |
hmm, dan maar blij close second op de gastenlijst :evil: ;)
|
Ben wie weet wel aanwezig.
|
ik ben dr niet, maar moet toch ff melden dat ik close second erg goed vind (y) :)
|
Ik was erbij bij die laatste show en ben vergeten mijn naam op die lijst te zetten. Maakt verder niet uit want zaterdag ga ik We vs. death al zien.
|
Citaat:
|
ik heb een soort van thais feest//festival iets waar ik heen moet ter ere van de bruiloft van mijn oom en tante (zij is thais en dinsdag gaan ze officieel trouwen).
dus ik za wel daar moeten zijn....misschien dat ik nog wel ff aan het eind langs kom. |
hmm is wel lekker dichtbij op zich.
|
heb face tomorrow zondag al gezien. Een stuk betere line-up en nog goedkoper ook nog
|
Ik heb Face zaterdag nog gezien, en de week daarvoor ook nog, dus voor mij ff niet meer :p
|
Citaat:
was ik ook ik vind die drummer van close second zo lekker whahaha :P trouwens zijn sletje heeft overigens ook lekkere billen! |
Citaat:
|
hihi lindaaaa behave!
|
Wel redelijke line-up etc, maar ik ga zaterdag richting de HMH voor The Prodigy. Toffe actie van die gastenlijst iig(y) Succes zaterdag.
|
Citaat:
|
ik probeer ze toch snel nog ff te zien als ik optijd weg kom bij dat feest.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet alleen niet wat ik moet geven, hij wil geld, maar ik heb zelf niet eens geld (n) |
Citaat:
|
Citaat:
(ohh sorry, sXe? dat wist ik echt niet! naja dan moet ik hem zelf maar opmaken he :( ) |
Was een gezellige boel.
|
ik was er pas halverwege face tomorrow,, maar t was toch erg gezellig
|
Was wel een ruig feestje. Goed vermaakt met alle 4 de bands, al vond ik ft en cs toch zeker wel de betere.
|
Vond Mournful eigenlijk wel tof. Niet alle nummers, maar sommige hadden wel degelijk potentie. Had nog nooit van de band gehoord overigens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |