![]() |
Jaaaaa hijs moooi!!
http://upload.dmfnet.nl/albums/DMFne...tbanner_02.gif
thnx to iwit! |
...leuk...
|
mooi!!...:) .. :o
|
|
die iwit toch
|
Kan aan mij liggen, maar ik snap totaal niet wat je met dit topic wilt. Misschien zou je even wat meer uitleg kunnen geven.
|
als je het zelf getekend hebt is het wel vet, maar verder de functie?
|
Citaat:
|
......jahleuk...(Y)
|
stelletje zeur pieten...
tis gewoon mooi.. en ik ben trots hoe die eruit en daarom laat ik em zien.. van mij paart ga je met een viltstift over de letters heen... |
Citaat:
|
hoef geen commentaar wou em alleen showen..
verplaats em dan ign ergens heen waar het wel kan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'je weet tog' wat is het, waar komt het vandaan en waarom is het stoer?
(vraag ik me even af, zie ik vaker de laatste tijd) |
Citaat:
Niet te veel opscheppen vind ik hier wel van toepassing... |
Citaat:
|
Citaat:
Om iets over dat stoefen te zeggen: ik vind dat niet zo storend. Wat ik veel storender vind, is al mensen zeggen "o, het is zo lelijk, het is helemaal mislukt", terwijl ze eigenlijk duidelijk uit zijn op complimentjes. Dan heb ik veel liever dat ze gewoon rechtuit zijn en zeggen dat ze het mooi vinden. Een mens mag ook al eens (al dan niet terecht) ergens trots op zijn. |
http://img84.exs.cx/img84/461/girl_horseps.jpg
paart :S :evil: |
OMFG ^_^
nee ik heb niet zelf gemaakt IWIT heeft het gemaakt ( thnx to iwit) en ik ben er idd trots op ja! want ik vind em prachtig.. en waarom ik hem plaats? naam bekendheids miss ook wel ^_^ en dat ik het gewoon heel mooi gemaakt vind is dat het iets is wat ik wil showen... thats all :) maak er aub niet zo'n punt van word het neit geaccepteerd dan niet.. doe dan een complain bij de admin en vraag om verwijdering. :) |
*doet een complain bij de admin en vraag om verwijdering*
*oh, en een dansje* |
Citaat:
*mompelt iets over mierengeneuk enzo* (n) |
tis opzich gewoon reclame maarja als jij er happy bij bent ben ik het ook. Goedzo iwit wie je ook bent :p
ps. Dat paart vind ik wel geweldig (het kan het bier zijn hoor...) |
Citaat:
Ga zo door (y) |
Citaat:
dat kleedje heb je verneukt dat zadel ziet er niet uit zo dat ziet er gewoon niet uit (n) |
ja, tis alleen jammer dat dat helemaal de bedoeling niet was van dat plaatje...
Commentaar is al geweest in ander topic |
...hij snaptem iig
|
Citaat:
|
haal hier aub de wis knop doorheen zeg pfff
knuppels hier.. :-/ |
Citaat:
|
IK geloof dat ik hier maar een slotje op zet. De bedoeling van het forum is dat je elkaars werk beoordelt een opbouwende kritiek levert. Natuurlijk kan er ook over kunst en werk van anderen gesproken worden, maar dit topic gaat echt nergens heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |