![]() |
Seksualiteit
Ik vind dat jullie de topics daar moeten controleren zeg
Echt de vieste dingen worden besproken En iemand die ik ken is al heel misselijk geworden :nono: Dus ik zeg , meer controle Oja , ook dat gewaagde fototopic zeg onzig topic lijkt me kan ook op onzin http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1013123 |
Gewaagd foto topic al beetje opgeschoond, verder zou het misschien meer helpen als je wat links zou geven.
|
OKe Angellena
Fijn dat je het serieus neemt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Met zo'n topic als deze kan ik in ieder geval (en ik gok dat dat voor meerdere mensen geldt) niets. Je zal toch met voorbeelden moeten komen. En imho eigenlijk ook met suggesties. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog verwacht ik meer voorbeelden. Als het om 1 topic gaat, waarvan de meeste mensen waarschijnlijk niet eens inzien wat er mis mee is, dan kan ze het imo beter op M&M of in een pm melden. čn als het maar om 1 topic gaat... dan gaat ze toch gewoon niet naar dat topic? Of is dat dan weer stom gedacht van mij? :| |
Ach dat voorbeeld is gewoon een eens in de zoveel tijd terugkerend topic op sex. Kan soms erg lollig zijn dus laat het toch.
|
Vind dat helemaal niet te ver gaan of zo hoor.
Is toch niks mis mee. |
fairuz drinkt wel vaker iets teveel jenever.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er iets meer controleren
|
Ja, sex is vies. Lekker he? :rolleyes:
Kom op, het gaat daar superbraaf. Er wordt niet gespamd of gechat, iedereen is bloedserieus en lief voor elkaar. Beetje saai zelfs. Het word eigenlijk weer eens tijd voor wat leven in de brouwerij. We zijn verdorie Lieve Mona niet... |
okee okee dan zal ik wel wat meer gaan posten zenne
als het zo saai is (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat topics die een slotje mogen of opgeschoond moeten worden in het vervolg op M&M gemeld kunnen worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, sorry hoor.
Ik wil inlezen over het wik en wee van anusvingeren en dan heeft een forummester het er ineens over hoe ze haar vriend bipsvingert in bad. Wat iets informatiefs zou moeten zijn wordt dan gelijk zo eng. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |