![]() |
Hoeveel forummers hebben er bij jou overnacht?
en bij hoeveel forummers heb jij overnacht?
bij mij hebben er 2 overnacht en ik heb er bij 5 ovenacht |
0 en 0
|
Ik heb bij één forummer overnacht. Er hebben geen forummers bij mij overnacht. Zo ver ik weet.
|
een :cool:
|
geen :(
|
0 en 0
ownee :o Ik wel eens bij iemand, maar die is niet echt actief forummer, al heb ik 'm wel via het forum ontmoet. |
Citaat:
|
Twee hebben bij mij geslapen, ik heb bij drie geslapen.
|
0 en 0.
|
eentje is bij mij geweest, en ik ben bij eentje geweest. en gister ging bij een ander niet door.
|
2 hebben er bij mij overnacht, en ik bij 1
en als ik nog iemand meetel die 3 posts op het forum heeft, en die ik niet door het forum ken, wordt het 3-2 :) |
Ik ben op 3 verschillende plaatsen blijven slapen, en er zijn thuis 3 verschillende personen blijven slapen.
|
Nou even tellen hoor.
1, 2, 3 vierde bleef niet perse slapen :bloos: |
1-1
|
Ajax was veel beter. (n)
|
Er heeft één forummer bij mij overnacht (al hebben we die nacht eigenlijk nauwelijks thuis doorgebracht).
Ikzelf heb nog nooit bij een forummer overnacht. |
Ik slaap elke dag bij iemand of niemand :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen.
|
Mensen die ik echt op het forum heb leren kennen 2. Vlooienband heeft zowel bij mij als ik bij haar geslapen en ik heb bij *sunrise1986* geslapen met de eurekaweek en nu zijn we studiegenoten.
Verder zijn er nog wel mensen die hier lid zijn, maar ik daarvoor al kende, hier niet meer komen dus ik wat dat betreft niet meetel. |
Citaat:
|
Euhm ik heb bij twee forummers overnacht. :eek:
Oh ja en mijn vriend heeft natuurlijk bij mij overnacht, maar ik was even vergeten dat hij ook hoorde bij de categorie forummers. :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik overnacht niet :) |
Meerdere keren bij 3 verschillende forumsters.
Bij mij thuis 0. |
1 in mijn huis
2 in hun huis |
Citaat:
|
Citaat:
|
31
|
Vier, waarvan drie tegelijk.
|
Bij gauloises :)
|
Boeiend :rolleyes:
0-0 |
Citaat:
|
allemaal.
|
Citaat:
|
geen
|
als ik het goed heb onthouden en geteld, kom ik uit op een "grand total" van 0-0
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom hier juist mijn teveel aan leven vergooien. en als er hier iemand mij niet uit mag maken voor aandachtsgeil figuur, dan ben jij het wel. :) |
Citaat:
Silly :o |
anderhalf
|
Citaat:
wat heb je op je lever? |
Citaat:
|
Citaat:
om het nog makkelijker te maken mag je me toevoegen op msn, ik pm het adres wel even. |
bij 0 thank god
|
Eén.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |