![]() |
Schildering (met oliverf)
Dit was de 1e keer dat ik iets met oliverf deed en hij is nog niet af maar zou wel graag wat reacties/tips enzo willen hebben waar ik iets mee kan doen =)
De foto is niet al te best maar tis even wat. klik hier |
ik zou niet weten wat je verder moet doen, maar ik vind de ogen echt heel gaaf, heel sprekend.
|
dankjewel.
wat ik er nog aan zou willen doen is de schaduw beter maken. en die ogen heb ik juist groot gemaakt (zoals je al zei) zodat ze sprekend zijn. Mja ben nog niet helemaal tevreden |
Ik vind hem opzich heel mooi ( ik zelf zou dat niet kunnen ) maar als je toch nog wat er over wilt horen. Misschien zou je de schaduw wat anders kunnen aanpakken(wat "echter") . + Dat zwarte onder die neus ( k neem aan schaduw ) wat veranderen. + het werk onder de kin wat zichtbaarder maken.
Maarjah ik ben geen kunstenaar, en ik moet je nogmaals zeggen, ik vind hem zo al heel mooi!!! Succes;) |
marieke! haha!
ik vind hem mooi! hij mist alleen nog een beetje de laatste afwerking maar dat komt nog wel :) |
heej angelapakketje :p
ja hij is nog niet af nee. schaduw, lippen, kin enzo =) |
ogen zijn ERG mooi, heel gevoelig, heel kwetsbaar, je ziet de pijn en de angst er echt in !! (Y) super ! Kvind het ook leuk hoe de doek/kleed erover heen hangt, ze/hij schuilt echt ! leuk gedaan
maar de rest is minder, de lippen zijn het slechts, jammer want hij's erg goed. |
ahh dat plaatje heeft mijn vriendin op haar kamer hangen!!
|
geinspireerd op het afgaanse meisje met de felgroene ogen?
ontopic: Ik vind hem wel koeltjes overkomen, maat hij is wel sprekend |
Ah, die komt uit dat ene boekje met al die foto's van arme mensen enz.
|
oow moooi joh!!
eg die ogen inderdaad! |
Citaat:
|
dankje wel voor de reacties (:
|
Ik mis de pupillen? :|
|
hij doet het niet bij mij
|
Citaat: