![]() |
poep eten door hond?
wat kan je aan doen als een labrador poep eet? onze noah eet poep van onze bendji op! en dat is zo vies.
(ik wil niet horen dat hij vitamines te kort komt want dat is broodje aap verhaal) |
Misschien helpt het om hem eens nat te spuiten op het moment dat hij dat doet. En vooral niet laten zien dat jullie dat doen dan ;).
|
heb ik al gedaan maar dan met een slipketting op de kont maar hielp niet :(
|
Citaat:
en we hebben er zoeen als in je avatar |
off topic ze onze heet noah en is een reu labrador en we hebben ook nog een maltezer bendji
|
jij vindt het vies, waarschijnlijk vindt jullie Noa toch dat er voedingsstoffen inzitten die zij nog kan gebruiken....
Als hij er zijn bakje voor laat staan en uitsluitend nog anderhonds uitwerpselen gaat zitten opsmikkelen zou ik eens naar de dierenarts gaan, maar als dat niet het geval is, lekker laten doen, kan niet heel veel kwaad. |
ananas en eierkoeken helpen. en paarden voer (biks ofzo?)
maar het helpt allemaal voor een korte tijd |
Citaat:
Het is zelfs gevaarlijk, want waar urine - althans in principe - steriel is, bevat poep allerlei nare bacteriën die je in elk geval niet inwendig tot je moet nemen, dus ik zou het er maar gewoon uitrammen of in elk geval even drastisch iets tegen doen. :) |
het is onzin dat er nog voedingstoffen inzitten. is een broodje aap verhaal!! hij eet alleen de poep van onze maltezer op.
de da zegt zelfs dat het een broodje aap verhaal is en noaH heeft het altijd al gedaan. mijn enige vraag is wat kan je er aan doen? |
Je hoeft niet alles aan te nemen wat de dierenarts zegt. Probeer dat met die eierkoek nou maar.
|
Onze (inmiddels) dode duitse herder at ook de uitwerpselen van onze Jack Russel Terrier op. Er is toch niets dat je eraan kunt doen..... behalve meteen de poep opruimen wanneer de andere hond gepoept heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan allemaal niet zoveel kwaad. Pas als ze er hun eigen bak voor laten staan zou ik maar eens ingrijpen |
heb nou iemand die ook met ons les geeft gebelt, die heeft meer ervaring die zegt peperkoek!
|
Citaat:
Ik heb ook gehoord dat eierkoek kan helpen als je hond uitwerpselen is gaan eten. Maar stront is geen afvalstoffenberg. Het is alleen maar een uitscheiding met vele voedingsstoffen. Of het nou nog kan helpen voor het dier zelf of voor andere dieren of voor planten (mest). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De onze eet wel eens paardenstront, dat schijnt toch op de een of andere manier gezond te zijn :| Wat niet wegneemt dat ik hem een hengst verkoop als ik het zie, gadverdamme (n)
|
geef je je hond wel genoeg te eten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, goede vraag, wellicht doe ik dat nog weleens :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |