![]() |
[Windows] Windows Installer
Ik heb mijn net nieuwe pc eindelijk aan de praat.
XP erop gezet en service pack 2 geinstalleerd, dus ik denk laat ik eens wat demo;s downloaden om te kijken of hij ook een beetje leuk spelletjes draait. Nu heb ik bij een aantal demo's het probleem gekregen dat de installatie vastloopt als hij Windows Installer gaat configureren. Weet iemand wat het probleem is en wat er aan te doen is? (ik heb alle SP2 updates al gedownload) Ook heb ik het probleem dat mijn processor erg warm wordt. Ik heb er nu 2 fans inzitten (1 processor en 1 kast) maar alsnog maakt hij meer dan normaal kabaal, andere ervaring hiermee? Het is een P4 3.0Ghz met 512MB ram op een ASUS P5P800 Moederbord |
Jij hebt ws. een Prescott, die staan erom bekend dat ze nogal warm worden. Het enige wat je kunt doen is zorgen voor een goede airflow in je kast (fan aan de achterkant die de warme lucht afvoert en evt. een aan de voorkant die koude lucht de kast in blaast) en ervoor zorgen dat de koeler op je processor goed zit (niet te veel/te weinig koelpasta gebruiken).
Dat kabaal kan ook goed komen doordat je een standaard Intel-koeler gebruikt, die staan niet echt bekend om hun stilte ;) Wat betreft je Windows Installer probleem: je zou kunnen proberen het hele Windows Installer-gebeuren opnieuw te installeren; dit kun je hier downloaden (wel de goede taal selecteren indien je een Nederlandse versie van XP hebt). :) |
Ik heb idd een standaard Intel zitten, maar tijdens spellen draait ie op ruim 4000 toeren, dus zelfs een andere fan zou dan nogal wat herrie maken...
En ik zal nog eens kijken of ik wat aan de airflow kan doen, maar waarschijnlijk wordt dat dus een rooster in de kast zelf maken ofzow, want overal waar een fan kan zit er nu een :P Over dat downloaden van die windows installer, dat had ik al geprobeerd, maar hij geeft bij het installeren dan aan dat de SP2 versie nieuwer is en dus kapt hij ermee.... :( |
echt niemand anders dit gehad?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |